Je 10 jaar oude roffel nog maar 1000 euro waard!!!

Gestart door Frans 50, 05-06-2009 15:19:02

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Heb nog geen brief binnen gekregen en mijn wagen is van juni 1993, zou die er dan toch niet onder vallen  ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

FGG

Citaat van: Jeff op 11-06-2009 15:24:26
Heb nog geen brief binnen gekregen en mijn wagen is van juni 1993, zou die er dan toch niet onder vallen  ;D

Ik had ook geen brief.
Alter-I valt buiten de regeling, is een klassieker. :azn:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jeff

Citaat van: FGG op 11-06-2009 15:33:06
Citaat van: Jeff op 11-06-2009 15:24:26

Ik had ook geen brief.
Alter-I valt buiten de regeling, is een klassieker. :azn:
Gelukkig maar dat het een klassieker is...dan zijn ze ook meer waard ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Reitse

Ik heb al wel een brief gehad :-\ van een Opel-dealer nog wel. Ze hadden práchtige aanbiedingen voor me staan... Niks tegen Opel hoor, maar heb er rijles in gehad en met klein beetje aanrijding van achteren (niet mijn fout, ik stond keurig stil waar dat ook mocht) was er al voor een vermogen aan schade en ik vond het ook niet heel geweldig rijden. Maar goed, de auto wordt gewoon oud, er komen steeds meer reparaties in beeld en op enig moment moet je gewoon de economische keuze maken van investeren en doorrijden of over op wat anders.

walter leever

En ik heb dat gedaan: investeren en nog een hele tijd doorrijden. ;)

Nog geen moment spijt van gehad,goed ze worden een dagje ouder maar rijden dat ze doen,letterlijk zo maken ze ze niet meer. :evil:

aardigebas

Ik heb bij een groot adviesbureau gewerkt welke een tak milieukunde heeft.
Deze tak heeft de directie geadviseerd geen prius of dergelijke aan te schaffen (dit waren ze voor heel het personeel van plan). De totale productie en bij einde levensduur het afbreken van de auto (batterijen enz...) heeft zo'n belasting op het milieu dat je dit in vergelijking met bv. een 850 nooit bij z'n hele levensduur kan compenseren met z'n lage verbruik. Laat staan het rij en zit genot, maar dat even buiten beschouwing.

Lekker blijven rijden dus in je 850 en zo veel mogelijk gebruikte onderdelen gebruiken en je niet gek laten maken door de overheid...........! Dat is mijn mening.

rogerV701998

Citaat van: aardigebas op 16-10-2009 12:04:20
Ik heb bij een groot adviesbureau gewerkt welke een tak milieukunde heeft.
Deze tak heeft de directie geadviseerd geen prius of dergelijke aan te schaffen (dit waren ze voor heel het personeel van plan). De totale productie en bij einde levensduur het afbreken van de auto (batterijen enz...) heeft zo'n belasting op het milieu dat je dit in vergelijking met bv. een 850 nooit bij z'n hele levensduur kan compenseren met z'n lage verbruik. Laat staan het rij en zit genot, maar dat even buiten beschouwing.

Lekker blijven rijden dus in je 850 en zo veel mogelijk gebruikte onderdelen gebruiken en je niet gek laten maken door de overheid...........! Dat is mijn mening.

mee eens