Custom lederen interieur, iemand tips?

Gestart door RobbertC70, 18-10-2009 00:29:46

Vorige topic - Volgende topic

MarkoC70T5

Citaat van: RobbertC70 op 20-06-2010 00:38:49
Anders gewoon ska nemen Marko, dat glimt ook mooi ;)
Doe het goed of doe het niet.  Maar meeste zit gewoon in het dashboard en de deuren. en midden console van alcantra. Ik wil geen kunstof meer zien.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

RobbertC70

Tuurlijk Marko, alles gewoon in de beste kwaliteit leer en alcantara het moet er goed en beter dan nieuw uitzien.

Ik hou precies hetzelfde aan als wat er nu al inzit, alleen wordt de kleur dus anders.
En bordeauxrood wordt het. Niet knalrood maar die warme kleur rood.

Ik heb een phone piccie van een V70 die iets vergelijkbaars heeft, zal eens kijken of ik die kan posten dat geeft wel een goed idee van hoe het eruit gaat zien...

RobbertC70

Hier die V70 met vergelijkbare kleur interieur. Alleen hier is alles leer, geen alcantara stukken ertussen.
Maar je kan goed zien hoe het eruit ziet, tweekleurig.

Het stuur is ook gedaan, dat doe ik misschien later ook, ik heb het voor nu iig niet gevraagd.

foekie

heeel erg mooi! behalve dat stuur.. dat vind ik echt veel te kitsch... maar dat is natuurlijk mijn mening ;)

tackle

olifantenschaamlippenleer, is wel heeeeel erg duur.

RobbertC70

Ik kon de C er afgelopen maandag al zetten, dus ik hoop hem uiterlijk halverwege volgende week al terug te hebben!

Laserblue

Citaat van: RobbertC70 op 30-06-2010 13:11:51
Ik kon de C er afgelopen maandag al zetten, dus ik hoop hem uiterlijk halverwege volgende week al terug te hebben!

:eusa_pray:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

RobbertC70

Je moet er wat voor over hebben...
De huurauto om de week door te komen:

Laserblue

Citaat van: RobbertC70 op 01-07-2010 12:35:49
http://i962.photobucket.com/albums/ae108/robbertquaak/P1020658.jpg

Ziet er helemaal niet verkeerd uit  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

)()()sT

Lijkt net een oude Volvo; de ruitenstrip komt ook al omhoog  :D

RobbertC70

De Mondeo gisteren weggebracht, en daarnet de C70 opgepikt bij DG Custom leather in Breda.
Ik vind dat hij het netjes gedaan heeft ik ben er tevreden over!

Ik zet hier alle detail pics op voor de critici onder ons, er is wel een plekje of twee waar je denkt; hier had het misschien een tikkeltje strakker gemogen maar ik kan er mee leven.

)()()sT

Het werk ziet er netjes uit... Ik vind alleen de kleur vreselijk, maar dat is dan weer persoonlijke smaak.

Dus (afgezien van mijn mening over kleur): zeer mooi!  :eusa_clap:

arjen850

De kleur kan mij ook niet echt bekoren, maar tis wel gedurft :D Zo op de foto ziet het er echt keurig uit :eusa_clap: Mooi werk hebben ze geleverd..
Wel vind ik het goed dat je alles hebt gedaan.. Geen half werk

Sem

Citaat van: RobbertC70 op 01-07-2010 12:35:49
http://i962.photobucket.com/albums/ae108/robbertquaak/P1020658.jpg

Goh... wat vind ik dat een mooie auto... nog steeds! Ik dacht dat het gevoel zou verdwijnen, maar dat is niet zo. Dat zo best een de volgende kunnen zijn... Als de afschijving maar hoog genoeg is nu!! ;)

Wat is dat leer mooi van je auto!! Geweldig! Ik weet niet of ik het zelf ook in die kleur had gedaan, maar ik vind het wel erg mooi!! Klasse hoor... en die hemel!! Wat super!

peteRRR

Ja hoor,heel leuk om eens wat anders te zien in het interieur van zo,n mooie Volvo.
Lekker genieten en ieder z,n smaak  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla