Kerstboommeeting 27-12-2009

Gestart door Emiel, 18-10-2009 16:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Gaat er nog 1 komen dit jaar? Is er uberhaupt een kerstboom dit jaar in Ijsselstein?

Ik heb er de kracht niet voor om het deze keer te regelen (en heb geen 850). Dus als er iemand zich geroepen voelt om het te regelen, graag. Ik heb hier nog het telefoonnummer van het kerkje waar we stonden vorig jaar en wat volgens mij prima beviel.

TIMON

zat er net aan te denken
85011940

Misha

Heb je nog wel Imi-Pegs ? Dan mag je het namelijk nog wel regelen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Snellebaksteen

:eusa_think:
Ik heb ivm betere rook afvoer de schoorsteen van m'n LPG-tank kachel verlengt tot 2.7meter. Inclusief kachel is ie nou 3.9meter hoog. Hij trekt als een jekko, rookt niet meer uit het stookgat maar past niet meer in de roffel...

Hmmm, karretje meenemen? Scheelt ook een volledig beslagen en stinkende wagen op de terugweg...
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

pwassink

Citaat van: Snellebaksteen op 18-10-2009 21:20:16
:eusa_think:
Ik heb ivm betere rook afvoer de schoorsteen van m'n LPG-tank kachel verlengt tot 2.7meter. Inclusief kachel is ie nou 3.9meter hoog. Hij trekt als een jekko, rookt niet meer uit het stookgat maar past niet meer in de roffel...

Hmmm, karretje meenemen? Scheelt ook een volledig beslagen en stinkende wagen op de terugweg...
:eusa_shifty:

Je bedoelt zoiets ?

Karel !  :eusa_think:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Snellebaksteen

;D

Neee, 3,90 hoog, niet lang!

Emiel

Schop.

Zou zonde zijn als deze 850forum traditie verloren gaat.

Bouke

Ik heb me bij deze opgezadeld met het oppakken van Emiel zijn taak  :) Ik zal het de komende jaren op me nemen het is niet al te veel werk en het moet toch blijven bestaan vindt ik. Ik hoop alleen dat de mast weer verlicht wordt anders wordt het een donkere meeting met alleen een vuurkorf  ;D

Gr Bouke

Snellebaksteen

Hoezo? we hebben toch koplampen?  ;D

Bouke

thijsj

Citaat van: Bouke op 01-11-2009 18:36:39
Ik heb me bij deze opgezadeld met het oppakken van Emiel zijn taak  :) Ik zal het de komende jaren op me nemen het is niet al te veel werk en het moet toch blijven bestaan vindt ik. Ik hoop alleen dat de mast weer verlicht wordt anders wordt het een donkere meeting met alleen een vuurkorf  ;D

Gr Bouke
Jep, op 11 december gaan ze weer branden; kan er niet helemaal achter komen of ze de benodigde 45000 eur. Bij elkaar hebben of niet:
Citaat van: http://www.degrootstekerstboom.nl/cms/Voorzitter Ton Westland is ervan overtuigd dat ook dit jaar de lampen in de 375 meter hoge Gerbrandytoren weer gaan branden. De kosten voor het aanbrengen van de kerstverlichting kost jaarlijks zo'n 45.000 euro.
???

Bouke

Citaat van: thijsj op 01-11-2009 19:40:26
Citaat van: Bouke op 01-11-2009 18:36:39

Gr Bouke
Jep, op 11 december gaan ze weer branden; kan er niet helemaal achter komen of ze de benodigde 45000 eur. Bij elkaar hebben of niet:
Citaat van: http://www.degrootstekerstboom.nl/cms/Voorzitter Ton Westland is ervan overtuigd dat ook dit jaar de lampen in de 375 meter hoge Gerbrandytoren weer gaan branden. De kosten voor het aanbrengen van de kerstverlichting kost jaarlijks zo'n 45.000 euro.
???

A jo het zal vast wel weer lukken en ander moeten wij maar ff dat ding verlichten met de auto's :eusa_whistle:

Powerpete

al iemand een datum in t hoofd ??....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Emiel

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...