Navigatie met waypoints

Gestart door Thys, 18-10-2009 16:36:17

Vorige topic - Volgende topic

Thys

Bestaat er een navigatieprogramma waarin het mogelijk is om een lijst met bestemmingen op te geven, aan de hand waarvan het programma zelf de meest efficiente route berekent?

thuur

Misha

Ja, die bestaan zeker. Bedrijven als TPG, UPS enz. doen niet anders natuurlijk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Thys

Ben bang dat google maps af gaat vallen, aangezien ik het graag onderweg wil gebruiken, vooralsnog op een Windows mobile apparaat :) Paling&Ko zijn cool BTW!

V70 classic

Gewoon met de tomtom.
Hier kun je een route plannen met waypoints.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Thys

Kan die ook zelf de meest efficiente route uitrekenen?

Misha

Citaat van: thyzerrr op 18-10-2009 17:34:35
Kan die ook zelf de meest efficiente route uitrekenen?
Neen.

razorx

Je zou eens kunnen kijken naar Microsoft MapPoint.
Niet iets dat je op een klein scherm wil draaien

Henk855

855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Misha

Zoals ik het lees is Thijs op zoek naar een systeem dat zelf nav meerdere punten de meest efficiente route uitrekent.

TomTom kan -net als alle routeplanners- best via punten gebruiken, maar of hij zelf de meest efficiente route uitrekent: nee. Misschien dat er inmiddels updates zijn of add-ons die dat wel kunnen, maar zelf doet hij dat niet volgens mij.

Thys

Citaat van: Misha op 18-10-2009 19:58:43
Zoals ik het lees is Thijs op zoek naar een systeem dat zelf nav meerdere punten de meest efficiente route uitrekent.

TomTom kan -net als alle routeplanners- best via punten gebruiken, maar of hij zelf de meest efficiente route uitrekent: nee. Misschien dat er inmiddels updates zijn of add-ons die dat wel kunnen, maar zelf doet hij dat niet volgens mij.

Klopt helemaal; een programma waar ik een lijst met adressen in stop, en waar vervolgens de korste route langs al die adressen uitkomt. En dat dan op een (voorlopig) Windows mobile apparaat :eusa_shifty:

pwassink

Citaat van: thyzerrr op 18-10-2009 20:02:44
Citaat van: Misha op 18-10-2009 19:58:43

Klopt helemaal; een programma waar ik een lijst met adressen in stop, en waar vervolgens de korste route langs al die adressen uitkomt. En dat dan op een (voorlopig) Windows mobile apparaat :eusa_shifty:

Ga je nu al kerstpaketten bezorgen ?  :eusa_think:

(vraag meerpijs of doe het alleen op nacalculatie voor iig Almere en Lelystad )
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

V70 classic

Tijdens de vakantie gebruik ik dat altijd.
En als je dan aangeeft (je moet dit zelf aanklikken) dat het punt is bezocht gaat hij opnieuw een route berekenen naar het volgende punt.
dus na elk punt wordt de snelste route berekend).
Dus volgens mij is dan je vraag beantwoord  ;) .

Thys

Citaat van: V70 classic op 18-10-2009 21:05:13
En als je dan aangeeft (je moet dit zelf aanklikken) dat het punt is bezocht gaat hij opnieuw een route berekenen naar het volgende punt.

Bijna, maar nog niet helemaal :)

Ik wil namelijk dat het programma zelf de meest efficiente route langs al die punten bepaalt, aangezien ik vaak meerdere adressen heb in steden waar ik de weg niet ken.

V70 classic

Citaat van: thyzerrr op 18-10-2009 21:23:03
Citaat van: V70 classic op 18-10-2009 21:05:13

Bijna, maar nog niet helemaal :)

Ik wil namelijk dat het programma zelf de meest efficiente route langs al die punten bepaalt, aangezien ik vaak meerdere adressen heb in steden waar ik de weg niet ken.

Ahh jij wilt dat het programma ook aangeeft welk punt het eerst bezocht moet worden.
ik heb hier even over heen gelezen :eusa_whistle: