Auto professioneel en schadeherstel vakbeurs 2009

Gestart door -D©©©L-, 19-10-2009 22:05:16

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

elianmars

Ik heb er wel kaarten voor liggen, maar 't is wel ff rijden  :eusa_think:

pwassink

Citaat van: elianmars op 19-10-2009 22:17:03

Jij deed toch iets in de bouw, of vanwege de crisis nu ook al uitdeuker ?  :eusa_whistle:

het absolute summum is overigens wel dat een roetrijder hier iets mompelt over de afstand ..  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Citaat van: pwassink op 19-10-2009 22:18:19
Citaat van: elianmars op 19-10-2009 22:17:03

Jij deed toch iets in de bouw, of vanwege de crisis nu ook al uitdeuker ?  :eusa_whistle:

het absolute summum is overigens wel dat een roetrijder hier iets mompelt over de afstand ..  :eusa_think:

;D ;D

Werk genoeg in de bouw, hoor. Ik heb de kaarten gekregen van een vriend, die weet dat ik interesse heb voor dit soort dingen.

En de afstand is geen probleem. Maar heen en terug ben ik al vier uur kwijt. Als ik daar een paar uur blijf hangen, ben ik bijna de hele dag kwijt.
Of ik moet 's avonds gaan.

reneetje

Ach , al zal het alleen maar zijn voor het gratis eten en drinken.................... ;)

Was er vorige week met de bouwbeurs , het was net oorlogswinter..... :o

Lange rijen hongerige bouwvakkers voor elke vreet tent .........niet normaal  ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 19-10-2009 22:30:02
Ach , al zal het alleen maar zijn voor het gratis eten en drinken.................... ;)

Dat interesseert me nou net geen hol. Het gaat mij om de beurs, niet om het eten.

Sbv

Het is tot 2200 open, wat eerder ophouden en dan rijden. Het is vakantie momenteel, niet dat het veel rustiger is maar toch

pwassink

Citaat van: elianmars op 19-10-2009 22:46:34
Citaat van: reneetje op 19-10-2009 22:30:02

Dat interesseert me nou net geen hol. Het gaat mij om de beurs, niet om het eten.

Nou ,  die beurs bestaat uit 3 zakelijke kraampjes, en dan weer een vreettentje, als je alle soorten gratis hapjes wilt proberen
moet je echt even vasten voordien, anders red je het niet ..  perfect concept daar in Hardenberg ..   :eusa_drool:

-D©©©L-

5 hallen vol, leuke beurs ! Veel bekenden gezien en nog een paar winterbanden gescoord (uiteraard tegen beursprijs). En timehhh gezien, hij mij niet.  ;D

reneetje

Citaat van: -D©©©L- op 20-10-2009 22:31:20
5 hallen vol, leuke beurs ! Veel bekenden gezien en nog een paar winterbanden gescoord (uiteraard tegen beursprijs). En timehhh gezien, hij mij niet.  ;D

Buik vol dus............... ;)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-

Citaat van: reneetje op 20-10-2009 22:47:29

Dat valt wel mee, meer een schorre keel van het vele praten.

owja, leukste product van de beurs vond ik deze: http://images.mycdmm.de/file/4f362c69bc5574e6ae5fe2dde50f0e16f2f2e024
Die stond bij MAHA op de stand.

pwassink

Citaat van: -D©©©L- op 20-10-2009 22:52:48
Citaat van: reneetje op 20-10-2009 22:47:29

Dat valt wel mee, meer een schorre keel van het vele praten.

owja, leukste product van de beurs vond ik deze: http://images.mycdmm.de/file/4f362c69bc5574e6ae5fe2dde50f0e16f2f2e024
Die stond bij MAHA op de stand.

Gut t is eigenlijk te mooi weer vandaag, geen punt trekken we even de brug naar buiten ! 

;D