Trozz hoopt op een warm welkom

Gestart door Trozz, 20-10-2009 16:10:27

Vorige topic - Volgende topic

Trozz

He hallo Volvo liefhebbers,

Ik wil graag Volvo gaan rijden maar heb er dus nog helemaal geen.
Ben weg van de 850 en de oude V70 en hoop hier kennis en ervaringen te vinden die me kunnen helpen
een fatsoenlijke auto te vinden.

Zelf sleutelen vind ik geen probleem, maar als ie het gewoon altijd doet zal ik zeker niet klagen.

Groet,

Ernst

sander2

Hoi Trozz,

Welkom hier! Staan hier een paar mooie 850's / V70 Classic's te koop dus dat moet geen probleem zijn!

Gr.

Sander

Ben

Een warm welkom, zet je bij de haard en neem een paar dagen om het forum door te lezen.  :eusa_whistle:

FGG

Welkom op 't Forum, Ernst.

Genoeg mooie en goede 850's en V70's te koop. Gewoon rustig rondkijken en even het Forum doorspitten.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

jan piet

Welkom Ernst!  :angel:
Zie dat niemand je hier nog gewaarschuwd heeft voor de ernstige verslaving die Volvo 850 Forum heet...  :evil: Bij deze dus  ;D
Nu de moeilijkste keuze:  :eusa_think: wordt het een 850 of X70 serie. Wordt het een N/A of een geblazen versie.. Een benzine, een gasbak of een diesel? Een AT of een MT... Een standaard chippie of toch voor gaas voor een sneller chippie.... (en dan meen ik dat je in iedergeval de keuze voor een estate hebt gemaakt gezien je V70 opsomming..)
Kortom, eigenlijk kunnen we je beter véél sterkte en welkom bij deze praatgroep van verslaafden heten  :eusa_shhh:
Gr,JP 8)

ro~djo

Hoi Ernst

Welkom op het forum

We zullen je op de voet volgen met wat voor keus je gaat maken.

Neem in ieder geval de tijd om rond te spitten tussen de Roffels (dealers).

Groetjes Jolan

castelfranco

Hoi Ernst,

Keus te over zou ik zeggen. Dat geldt sowieso voor de 850 (wat zie je die toch veel in dit land). Zeker van het forum gebruik maken bij je keuze, any which way. De roffel is er voor elke rijstijl en inmiddels al voor een prikkie te koop. Je komt ze nog tegen af en toe, die met amper een ton op de teller.
In elk geval succes met zoeken, enne... :) , foto's verplicht hè?  :P :P

Cas

Trozz

Thanks gasten !

Zonder Volvo al zo'n repons, wow.
Ik houd jullie op de hoogte.
Het wordt wsl een automat op gas, R is leuk maar duurder en aangezien ik harder op mijn gitaar scheur dan in mijn
auto zal het wel een 'standaard' worden

Groet,

Ernst

thuur

Welkom bij de grootste familie 8)

Gr ;D

sander2

een LPT is een mooie tussen oplossing  ;)

henry classic v70

Nou Ernst welkom dan maar alvast zonder Roffel, er staat genoeg te koop.........
Heel belangrijk is de onderhoudshistorie, deze is eigenlijk belangrijker dan de kmstand.
En laat je goed advieseren, genoeg kennis aanwezig op dit forum ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4