Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

knoopie

elianmars

Citaat van: knoopie op 04-07-2012 22:21:28
kroonducktapestekkertjes werken ook perfect.....

Nog wel. Echt veel vertrouwen heb ik er niet in. De stekkertjes zitten niet echt goed vast op de dingessen. Vandaar dat ik de boel extra heb vastgezet met een tiewrap.

Als je de stekker hebt, maar even solderen en wat krimpkous er overheen.

knoopie

Citaat van: elianmars op 04-07-2012 22:28:41

Nog wel. Echt veel vertrouwen heb ik er niet in. De stekkertjes zitten niet echt goed vast op de dingessen. Vandaar dat ik de boel extra heb vastgezet met een tiewrap.

Moet ik de ouwe panty meenemen van Mirjam?
krimpkous heeft ze niet....en anders met dingessen ;D

elianmars

Citaat van: knoopie op 04-07-2012 22:40:40
Citaat van: elianmars op 04-07-2012 22:28:41

Moet ik de ouwe panty meenemen van Mirjam?
krimpkous heeft ze niet....en anders met dingessen ;D

Neu, geen ouwe panty  :eusa_sick:

Ik heb krimpkous liggen. Zit nu ook om de stekkertjes, om kortsluiting te voorkomen.

knoopie

Citaat van: Dirk342 op 04-07-2012 18:53:15
Citaat van: knoopie op 04-07-2012 18:31:58
zie je pb-tje  

;)
Jeff en Frits zijn er nou mee naar de brievenbus ;D

CiteerAls je de stekker hebt, maar even solderen en wat krimpkous er overheen.

Toch niet van Eliane hé dat wil ik niet op m'n geweten hebben  :eusa_shhh:  ;)

Denk dat de postduif morgen land.....
voorbereidend werk is alweer gedaan ben benieuwd.

elianmars

Geen stekker op de mat vandaag, Ries?
Morgen gaat me niet lukken en komend weekend zit ik waarschijnlijk in (een nat) Zeeland.

De "nood-stekkertjes" zullen het nog wel even uithouden, toch? Dan knutselen we begin volgende week wel even de goede stekker er aan.

knoopie

Citaat van: elianmars op 05-07-2012 21:06:06
Geen stekker op de mat vandaag, Ries?
Morgen gaat me niet lukken en komend weekend zit ik waarschijnlijk in (een nat) Zeeland.

De "nood-stekkertjes" zullen het nog wel even uithouden, toch? Dan knutselen we begin volgende week wel even de goede stekker er aan.

Vandaag de stekker binnen gekregen, Volgende week is prima net wat je zegt:"Die zullen het nog wel effe uithouden...."

@Dirk: Bedankt voor de post kerel!
;)

elianmars

Vanavond is heer Knoopie hier geweest voor de puntjes op de i. De juiste stekker zit nu op de dynamo. Ik heb de boel gesoldeerd en er een krimpkousje overheen gezet.

Ook de kabeltjes van de "reserve-sirene" heb ik even opnieuw gedaan. Sander had de stekker er afgeknipt, om te proberen of die misschien op de dynamo paste. Paste helaas niet, dus stekker weer aan de kabel vastgezet met een kroonsteentje. Dat is nu ook gesoldeerd, dus geen kans op foutmeldingen of zo.

Ries, het was weer even gezellig  ;)

Sbv

Mooi dat het gelukt is heren.

@Richard, geen problemen meer met de auto gehad ?

knoopie

Inderdaad vanavond bij de weledele jonkheer graaf Marcel aan het hof geweest en heeft zoals hierboven omschreven de hele boel weer keurig aan elkaar gelast.
Had bijna een vertinde Blokgril aan de binnenzijde van de motorkap maar dat hoort er gewoon allemaal bij.
We hebben het in ieder geval droog gehouden, geen vonkenregen is er ontstaan bij het starten en we zijn goed weer thuis gekomen.

Bedankt voor de lekkere koffie met toebehoren!
Het was kort maar krachtig en wederom gezellig.....

;)

knoopie

Citaat van: Sbv op 10-07-2012 22:00:50

Nee hoor Sander het servicelampje brandt alleen maar dat heeft te maken met de oliewissel die weer gedaan moet worden incl filter natuurlijk.
Heb gekeken wanneer dat is gebeurt,km-stand stond toen op 385.777 dus dat kan wel kloppen. Op dit moment is de km.stand 403689 km.

R.Bijl

alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Sbv

Citaat van: knoopie op 10-07-2012 22:46:46
Citaat van: Sbv op 10-07-2012 22:00:50

Nee hoor Sander het servicelampje brandt alleen maar dat heeft te maken met de oliewissel die weer gedaan moet worden incl filter natuurlijk.
Heb gekeken wanneer dat is gebeurt,km-stand stond toen op 385.777 dus dat kan wel kloppen. Op dit moment is de km.stand 403689 km.
Binnenkort even resetten dan maar. Waarschijnlijk kan je het ook zelf doen, maar weet niet helemaal of dat ook bij een classic werkt. Anders maar even aan Vida hangen

knoopie

Gelijk maar bij de oliewissel doen we kijken wel effe amico en anders aan de computer