Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Citaat van: StefanCJ op 20-01-2013 19:29:45
Beterschap, je zal wel balen ivm je dochters verjaardag. :-\

mee eens stefan je probeert het zo lang mogelijk uit te stellen....
Het verschuift gewoon en dan vieren we het als nog

;)

KIM

knoopie

CiteerEerst maar eens aansterken en dan het beetje roet wat er nog in zit er binnenkort
uit blazen. Vrijdag rondje Harderwijk- Schiphol- Barendrecht...

Dit rondje is vlekkenloos verlopen de roeterd loopt weer helemaal goed.
Stond om 4.13 uur op schiphol om mijn broertje( links) samen met een maat
af te zetten deze zitten nu in La Palma 19 graden en een korte broek.
Moet niet gekker worden.....

Bouke

Sterkte kerel  ;) maar je bent alweer op pad zie ik,dat is een goed teken :)

Bouke

knoopie

Vanmiddag was het een mooie middag om nog eens te gaan kijken op Schiphol.
Er is altijd wel wat te beleven daar en zeker te zien. Het blijft fascinerend iedere keer weer hoe die bakbeesten de lucht in komen over techniek gesproken....

Deze is maar effe geweest moest een pakketje afgeven toevallig voor één van jullie?
Ik had de camera naast me liggen op de stoel schieten op goed geluk....

henry classic v70

Mooie plaatjes weer Ries :eusa_clap:
Toch maar eens bij dat viaduct kijken, schitterende stek om mooie foto's te maken
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

knoopie

Beetje wolken erbij doet een hoop hoor eigenlijk een mini-meet houden lijkt me wel gezellig. Moet zeggen dat ze wel vreselijk streng zijn met controleren waar je wel en niet mag staan. Soms is dat wel eens lastig waardoor je echt mooie kansen gewoon mist.
Ze blijven niet effe voor je stil staan hoor dat je de gelegenheid hebt om een plaatje te schieten....

Was het maar zo'n feest.

henry classic v70

Citaat van: knoopie op 17-02-2013 22:05:56
Beetje wolken erbij doet een hoop hoor eigenlijk een mini-meet houden lijkt me wel gezellig. Moet zeggen dat ze wel vreselijk streng zijn met controleren waar je wel en niet mag staan. Soms is dat wel eens lastig waardoor je echt mooie kansen gewoon mist.
Ze blijven niet effe voor je stil staan hoor dat je de gelegenheid hebt om een plaatje te schieten....

Was het maar zo'n feest.

Er zijn toch al verschillende mogelijkheden geopperd om een eventuele storing te krijgen/hebben waardoor de wagen niet meer zou kunnen rijden :eusa_whistle: :eusa_shifty:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

knoopie

Goed voor de tweede keer binnen een dag of 10 vertikte de auto het om te starten.
Altijd lullig want het komt nooit gelegen. Startkabels tikken en lopen......
Ik heb het vermoeden dat er ergens stroom wordt gevreten als de motor uitstaat.
Na een dag of 2 stil staan start de auto dus niet. Heb de ipod en alle mogelijke stroomvreters uitgezet.

Het is niet zo dat de auto niet bij laadt want uitvallen doet hij niet op lange stukken
(meer dan 140 km)
Enig idee wat dit kan zijn.....

Heb zo goed mogelijk de boel uit één gezet met mijn "technische" kijk er op  :eusa_shifty:

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

knoopie

Bouke

Laat ff meten of de dynamo wel bij laat Ries en misschien een andere accu :eusa_think:

Sbv

dynamo defect  aan het raken ?

elianmars

Blijft er geen verlichting branden? Bijvoorbeeld in de voetenruimte? Anders zou misschien een microswitch de boosdoener kunnen zijn.