Dieselen met N-allure's

Gestart door knoopie, 24-10-2009 20:25:45

Vorige topic - Volgende topic

haasje

Als ik zo snel even bekijk, heb je een probleem met 3 van de 4 canbus aansluitingen en cc lampje.

plaatje met pinbezettingen

elianmars

Als het goed is, zijn Sander en Richard nu bezig met de wagen. Richard heeft vanmiddag bij mij het originele dashboard opgehaald om eventueel de kabelboom er uit te halen.

Ik zal zo eens bellen hoe het gaat. Hopelijk is het probleem snel verholpen  :eusa_pray:

Edit:

Ik ben weer een beetje op de hoogte  ;D

Ze hebben het voor elkaar gekregen om de kabelboom te vervangen zonder het dashboard er uit te halen. Nog niet alles is aangesloten, dus het blijft nog even spannend......

elianmars

:eusa_dance: :eusa_dance:

Probleem opgelost. Kabelboom vervangen en alles doet het weer zoals het hoort, gelukkig.
Volgende keer dus ook op letten dat daar ook verschil in zit......

Nu brandt alleen het motormanagementlampje nog. Misschien een vacuümslangetje los?
Anders maar even laten uitlezen om te zien wat het probleem daarvan is.

Chris

Snel en netjes opgelost weer heren!

Ben benieuwd naar het interieur Richard... heb je al foto´s?

elianmars

Gisteren had Richard geen camera meegenomen  :eusa_snooty:

Ik heb nog wel één foto gemaakt met m'n digitale wonder:

Chris

Citaat van: elianmars op 22-06-2010 21:52:04

http://www.familie-verweij.nl/diverse/dashboard%20knoopie.jpg

Goede kwaliteit ;D ;)...

Maar het is in ieder geval iets. Ben nog benieuwderder naar het eindresultaat inclusief dash.

elianmars

Citaat van: Chris op 22-06-2010 22:04:42
Citaat van: elianmars op 22-06-2010 21:52:04

http://www.familie-verweij.nl/diverse/dashboard%20knoopie.jpg

Goede kwaliteit ;D ;)...

Vandaar dat ik het over mijn digitale wonder heb  ;D

M'n N95 maakte perfecte foto's. Ook in het donker. Nu met de E75 is het drie keer niks  :eusa_wall:

elianmars

De inhoud van de snoepzak op de rechter stoel heeft niet lang geleefd, trouwens  :eusa_whistle:

Chris

Citaat van: elianmars op 22-06-2010 22:10:35
De inhoud van de snoepzak op de rechter stoel heeft niet lang geleefd, trouwens  :eusa_whistle:

Jullie passen inmiddels niet meer in de auto ;D?

elianmars

Citaat van: Chris op 22-06-2010 22:16:01

Richard nog wel. Sander en ik niet meer  :-[ ;D

Sbv

Zo het is weer klaar. Lampje motormanagement is ook weer uitgegaan.

We hadden Marcel reeds al een telefonische update gegeven. Het zat dus in de kabel boom.

Vanuit het oude dashbord de kabelboom losgehaald en deze overgezet. Gelukkig hoefde dashbord er nu niet weer uit. Met wat friemelen lukte het zo ook.
Op naar audio project als volgende en dan gaan we de auto nog eens netjes polijsten etc

Hiker

Citeerhet gedeelte rond de radio met aluminium inleg was helaas niet meer te verkrijgen in een
nederlands versie. het nederlandse deel (de oude van sander) gaan we los maken deze is beschadigd en plaatsen de engelse versie er over heen.deze versie is puntgaaf.

Heb je dit al gedaan??? Graag zie ik een foto verslag...ik heb een gave Engelse alu-versie liggen en laat nou de standaard NL-versie in m'n auto zitten...

Als dit om te zetten is hou ik me aanbevolen!!!! Heb dan wel hulp nodig bij het demonteren van het originele deel (als m'n vrouw niet kijkt.... :eusa_whistle:)

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Chris

Citaat van: elianmars op 22-06-2010 22:28:00
Citaat van: Chris op 22-06-2010 22:16:01

Richard nog wel. Sander en ik niet meer  :-[ ;D

;D Tss.. sleutelen... vreten zal je bedoelen ;)

Toen ik er laatst was draaide het ook alleen maar om de taart ;).

Sbv

Citaat van: Hiker op 23-06-2010 13:32:25
Citeerhet gedeelte rond de radio met aluminium inleg was helaas niet meer te verkrijgen in een
nederlands versie. het nederlandse deel (de oude van sander) gaan we los maken deze is beschadigd en plaatsen de engelse versie er over heen.deze versie is puntgaaf.

Heb je dit al gedaan??? Graag zie ik een foto verslag...ik heb een gave Engelse alu-versie liggen en laat nou de standaard NL-versie in m'n auto zitten...

Als dit om te zetten is hou ik me aanbevolen!!!! Heb dan wel hulp nodig bij het demonteren van het originele deel (als m'n vrouw niet kijkt.... :eusa_whistle:)

Yep, zit er inmiddels al in. Met een klein tangetje kan je pogen de alu inleg netjes los te halen van zowel de nederlandse als de engelse en dan heel voorzichtig loshalen zonder dat het gaat buigen.

Ketwel ! de engelse Alu inleg is niet helemaal goed. aan de onderkant bij de alarmlichten schakelaar zit een klein verschil.

De complete console overzetten gaat niet lukken

Sbv

Citaat van: Chris op 23-06-2010 13:35:37
;D Tss.. sleutelen... vreten zal je bedoelen ;)

Toen ik er laatst was draaide het ook alleen maar om de taart ;).

Niet zo mopperen je kan zelf ook lekker mee snoepenals het nodig is.
Die zak drop lag nu eenmaal in de weg bij Richard in zijn auto. Marcel en ik hadden de drop een waarschuwing gegeven ga weg anders eten we je op. Geen reactie.......
Ach zo krijgt Richard weer ruimte in de midden armsteun