autoinbraak

Gestart door johnn54, 25-10-2009 16:47:10

Vorige topic - Volgende topic

johnn54

Het volgende.
Men heeft in mijn auto ingebroken.
Buiten dat mijn radio en navigatie weg zijn :'( >:( :'( meende men ook mijn binnenspiegel te kunnen gebruiken.
Deze is met (grof???) geweld losgetrokken waardoor ook mijn plafondlampjes uit de hemel gerukt zijn.
- Weet iemand hoe deze lampunit (goed?) bevestigd hoort te zijn ??
- Heeft iemand nog een binnen spiegel over (en hoe wordt deze bevestigd)??

henry classic v70

Da's mooi kl*ten voor je John, ze kunnen weer niet met hun grafklauwen van andermans spullen afblijven. Ik zeg afhakken......... :evil:
Marcel had nog een binnenspiegel
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,36966.0.html
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

johnn54

Citaat van: henry classic v70 op 25-10-2009 16:59:29
Da's mooi kl*ten voor je John, ze kunnen weer niet met hun grafklauwen van andermans spullen afblijven. Ik zeg afhakken......... :evil:
Marcel had nog een binnenspiegel
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,36966.0.html
Bedankt Henry.

Ik merk ook gelijk dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben.
Het gaat in mijn geval over een binnenspiegel van een 850 estate uit 1995.
De spiegel die jij aangeeft, is van een ander type.
Ik heb net (nog weer) even gekeken, en zoals ik het zie lijkt het of 'mijn' spiegel een stang heeft met daarin een soort van gleuf.
Ik zie namelijk dat er in de hemel een rond gat zit met daarin een stngetje wat naar mijn idee weggedrukt wordt en dan vervolgens in de gleuf valt.
Soort idee wat je ook wel ziet bij burostoelen (de bevestiging van de wieltjes aan het onderstel, zeg maar)

henry classic v70

Je bent zeker niet toevallig naar de beurs in Utrecht geweest gisteren/vandaag?
Misschien heeft Dirk342 nog iets liggen (stuur PB), hij heeft vaak wel allerlei spulletjes voor een 850............?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

johnn54

Citaat van: henry classic v70 op 25-10-2009 17:22:48
Je bent zeker niet toevallig naar de beurs in Utrecht geweest gisteren/vandaag?
Misschien heeft Dirk342 nog iets liggen (stuur PB), hij heeft vaak wel allerlei spulletjes voor een 850............?
Helaas...ik moest/mocht werken gister en vandaag.
Aan de ene kant wel mazzel, want daardoor ontdekte ik het vanmorgen vroeg (6.15).
De roffel staat vaak ook zomaar een week stil...dan had ik het ergens in de loop van komende week mogelijk pas ontdekt.
Maar bedankt ook voor de tip.
Zal Dirk342 pb'en...wie weet idd

johnn54

Om een idee(tje) te geven wat je snel wakker krijgt om 6.15 in de ochtend:

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

AlbertJan

Dit is weer een staaltje van nutteloos geweld. Tijd dat er eens echt wordt opgetreden in dit land. Het moet maar eens afgelopen zijn met het softe beleid.

Douwe

Voor zulke gevallen mogen ze van mij de sharia invoeren in Nederland.Stelletje nutteloze gasten.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

elianmars

Hoe zijn ze eigenlijk de auto in gekomen? Deur gesloopt, ruit kapot?

pwaes

Citaat van: elianmars op 25-10-2009 22:17:34
Hoe zijn ze eigenlijk de auto in gekomen? Deur gesloopt, ruit kapot?

mag hopen dat die schade inderdaad meevalt...

Kan hier echt kwaad om worden, heb het zelf (in vorige auto's) al ongeveer 4 keer meegemaakt, het is zo asociaal en vooral kostbaar...

b0nkolok

Citaat van: AlbertJan op 25-10-2009 20:03:30
Dit is weer een staaltje van nutteloos geweld. Tijd dat er eens echt wordt opgetreden in dit land. Het moet maar eens afgelopen zijn met het softe beleid.

Kolere zeg! (ben Amsterdammer). Man wat een narigheid. Stond je roffel gewoon voor je huis? Zo niet, waar? Wat moeten ze met je roffelspullen? Op de -ondergrondse- straatmarkt leveren die dingen NIKS op! Onze roffelonderdelen zijn niets waard. Begrijp er nada van. Maar idd leg es uit hoe ze ingebroken hebben? Had je je alarm aan?
Eerlijk gezegd ben ik ook steeds bang dat het 'klojovolk' onze eigendommen ziet als prooien om munt (= geld) te collecteren voor het scoren van wiet etc.
HANDEN AFHAKKEN, zoals ik zag ik Dubai enige jaren geleden...................
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

johnn54

auto stond net om de hoek.
Op een of andere manier hebben ze waarschijnlijk mijn rechterachterdeur weten open te krijgen (strip, ijzerdraad???) want heb net boven de deur wat kleine krassen in de lak.
Alarm heb ik er niet op, wel startonderbreker...dus de auto zelf was blijven staan (geen idee of ze het ook geprobeerd hebben mee te krijgen.
De schade aan de auto valt redelijk mee:
vangstrips van het dashboardkastje klep zijn afgebroken.
Bij het scharnier van de middenarmsteun voor zit een scheur(tje), dus zit ietsjes los als ie open staat
Lampunit interieur licht voor (zie foto) is losgebroken van de schroeven.
Verder moet ik  wel toegeven dat ze e.e.a. er redelijk netjes uitgehaald hebben....eigenlijk is als enige mijn radioantennekabel kapot getrokken.
Verder is er - buiten de radio/cd speler en het (ingebouwde VDOdayton) navigatiesysteem (wel compleet dus incl: scherm, afstandbediening, nieuwe cd's van europa) wat 'klein' spul weg.
denk aan een verbanddoos, lifehammer, 12volt compressortje, zwaailicht, de standaard sigaretten en audiocd's weg.
Ook mijn bewonerspas (parkeervergunning) is weg....hebben ze niets aan want staat op kenteken.
Het vervelenste is dat je zowel werk eraan hebt.....aangifte doen....onderdelen van de auto regelen...parkeervergunning zien te vervangen enz enz.

Kortom......jammer dat ie er om 6.15 niet meer in zat......had me waarschijnlijk mijn BOA gekost.....maar had mijn spullen nog wel gehad  :) .

MICHEL306

Inderdaad enorm balen deze inbraak , echt heel vervelend je kan echt niks van waarde achterlaten in je wagen dan wordt het echt voor je er uitgehaald.even markplaats in de gaten houde wie weet zie je je spullen wel terug

gr M

Joris_Scholte

Echt gigantisch kl*te voor je dit. Meende ooit nog eens een 850-binnenspiegel als reserve te hebben gehouden. Zal eens voor je gaan zoeken of ik m nog heb.