achterspoiler estate

Gestart door fraggle, 28-03-2003 16:01:10

Vorige topic - Volgende topic

fraggle

stel dat ik die 850 koop, er zit geen achterspoiler op. wel een 3e remlicht. Welke achterspoiler moet ik nu hebben (met remlicht of zonder) en waar kan ik die het beste halen?

Jan

Harm_T5

Het kan allebei, met of zonder derde remlicht. Maar als je er een met derde remlicht koopt zou ik wel het andere remlicht weghalen. Ik denk zelf dat een zonder 3e remlicht een betere optie is. Je blijft het gewonde 3e remlicht zien, en het is een stuk goedkoper.
Je kunt ze bij een heleboel auto-onderdelen-bedrijven krijgen. Bij de volvo dealer zou ik persoonlijk niet doen want dat is ERG prijzig ( geloof me ik werk er  ;) )

succes met de zoektocht
Harm
Keep on roffeling :D

Boom

origineel is de achterspoiler zonder derde remlicht, dus dat doen! Hoewel.... ziet er natuurlijk wel vet uit zo'n remlicht in je spoiler! ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Reitse

Staat wel mooi ja, derde remlicht in de spoiler. Andere wel weghalen, staat beetje raar. Alhoewel ik ooit in Parijs een gozer heb zien rijden die 6! derderemlichtunits bij elkaar had gezet, twee rijen op elkaar... gaf wel hoop licht.

Maar hoe dan ook, je estate gaat er echt megasprongen op vooruit qua looks met een spoiler! :D

estate

kijk eens op www.estateservices.nl daar staan ook spoilers op.

Erik_M.

Kijk ook eens bij E.T. op de site, daar staan ze ook.  :)

fraggle

CiteerKijk ook eens bij E.T. op de site, daar staan ze ook.  :)

E.T? wat is het adres? etgohome  ;D

Jan

Erik_M.

CiteerE.T? wat is het adres? etgohome  ;D

Jan

http://www.europeantuning.com/