Beetje laat maar toch even voorstellen

Gestart door volvo_sport, 26-10-2009 20:26:31

Vorige topic - Volgende topic

volvo_sport

Mijn naam is Stephan, 40 jaar oud, woon in Enschede en ben in het bezit van een roffel uit 94. Voor deze volvo heb ik er vele gehad van de 340 ,360 ,480 740,940 is nu de tijd rijp voor een 850 20klepper.
Mijn 850 gekocht voor 950 euro op marktplaats , en de prijs geeft het al aan, er mankeerde nogal wat aan.
Allereerst de trilling in het vooronder opgelost door beide aandrijfassen te vervangen, vervolgens begon de volvo slecht op gas te lopen, verdamper stuk, en tevens was het ook nog zo dat er een ander merk verdamper op een vialle systeem was geplaatst. Met als gevolg dat de bedradig deels niet was aangesloten.
dit is nu grotendeels verholpen, maar de volvo loopt nog steeds niet helemaal 100% op gas. benzine regelaar defect vervangen , benzinepomp defect vervangen, kachelventilator defect en je raad het al vervangen tevens ook de snelheidsregeling maar meegenomen. wat volgt? :-\
Maar ondanks alles een super volvo, en ik ben er blij mee :eusa_drool:
Voor de rest heb ik de spiegels vervangen voor gespoten types, lederen bekerhouder geplaatst, bagagenet geplaatst, mistlampen aangeschaft,koplampen met wisser en hoogteverstelling aangeschaft ivm afkeur oude lampen APK. de elektrische ramen voor en achter zijn onderweg. Wat ik nu nog zoek is een goede set lederen bekleding. Zo in het kort mijn 850, veel kan er hopelijk niet meer mis gaan.

hathü

Welkom, die 850 is bij jouw in goede handen, leuk verhaal nu nog een foto ;).

The Demon

Hmmmm  :eusa_think: En ik dacht dat de mijne in erbarmelijke staat verkeerde :eusa_think:

Succes en veel veilige kilometers.

The Demon.

FGG

Welkom op 't Forum, Stephan.

Het aantal Forum-tukkers groeit gestaag.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Welkom Stephan,
Je hebt er al flink wat aan moeten verspijkeren, maar zo te lezen heb je de Roffel gered van het autokerkhof door toch de nodige operatie's uit te voeren.......
Een paar afbeeldingen heeft de 850 dan ook wel verdiend!
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

volvo_sport

Hoe werk dat met foto's plaatsen dan?

blauweroffel

zie topic "even voorstellen" bovenaan: "hoe plaats ik....."

groet

BR

heutink

;D
welkom, hoe meer tukkers, hoe beter
;D
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

jgvdv

he jij hier ook  ; )

trouwens wat voor kleur interieur zoek je , heb straks nog een beige leder set in de aanbieding voor een estate.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Welkom Stephan

Weer een knutselaar ;D

rpakuypers

Ha die Stephan,

ook van de 9-serie af ? Nou Benjamin nog ? Veel plezier met je 850 en wellicht treffen we mekaar hier ook  ;D

Groet,
Roger

V70 TDI / 228.000

volvo_sport

Zo nu met foto.
Dit is de 850 toen ik hem een paar dagen had, nu is er het een en ander veranderd, de 850 heeft nu V70 handgrepen in kleur , spiegels in kleur en een achterspoiler in de kleur groen metalic, tevens heb ik electrische ramen voor boardcomputer en tracs aan boord.

Op de achtergrond mijn oude 940 :'( :'(

volvo_sport

Vulk

Heb je een foto van de groene spoiler? :)