V70 T5

Gestart door wijki, 29-10-2009 17:32:14

Vorige topic - Volgende topic

wijki

dinsdag middag etm opgestuurd naar ac tronics en vanmiddag  weer terug met een nieuwe steker  :eusa_clap:want die had ik er afgeknipt  was nog de orginele zat dus achter de startmoter langs nu de auto toch stilstaat meteen maar even nieuwe schijven en blokken er op kwam natuurlijk weer van alles bij eerst al een draagarm toen nog een remklauw die vast stond :'( meteen maar nieuwe stuurkogels waren ook niet helemaal fris meer zo blijf je wel lekkerbezig

)()()sT

Citaat van: wijki op 29-10-2009 17:32:14
dinsdag middag etm opgestuurd naar ac tronics en vanmiddag  weer terug met een nieuwe steker  :eusa_clap:want die had ik er afgeknipt  was nog de orginele zat dus achter de startmoter langs nu de auto toch stilstaat meteen maar even nieuwe schijven en blokken er op kwam natuurlijk weer van alles bij eerst al een draagarm toen nog een remklauw die vast stond :'( meteen maar nieuwe stuurkogels waren ook niet helemaal fris meer zo blijf je wel lekkerbezig

Punt..........
En nu? Loopt ie weer met de gereviseerde ETM?

wijki

zit er nog niet op vanmiddag pas terug dus morgen er weer even opzetten
:laugh:

wijki

gister nog een nieuwe remtang achter gemonteerd remslangen vernieuwd en auto naar de keurig is weer voor een jaartje gekeurd alleen nog geen andere software in de ETM schijnt geen orginele terug gezet te kunnen over een update ??? en het lampje van de airbags brand ook nog steeds maar hij is wel weer goed gekeurd en dat is toch het belangrijkste :eusa_dance:

-D©©©L-

Zit de stekker van de startmotor er al weer op dan ?  :eusa_think:

Citaat van: wijki op 29-10-2009 17:32:14
...een nieuwe steker  :eusa_clap:want die had ik er afgeknipt  was nog de orginele zat dus achter de startmoter ...

wijki

netjes een nieuwe stekker er op zonder extra kosten :laugh:

thuur

Citaat van: wijki op 24-11-2009 17:30:14
gister nog een nieuwe remtang achter gemonteerd remslangen vernieuwd en auto naar de keurig is weer voor een jaartje gekeurd alleen nog geen andere software in de ETM schijnt geen orginele terug gezet te kunnen over een update ??? en het lampje van de airbags brand ook nog steeds maar hij is wel weer goed gekeurd en dat is toch het belangrijkste :eusa_dance:

Dan knijp maar in je handjes. Een brandend SRS lampje is echt afkeur...

Gr ;)

elianmars

Citaat van: thuur op 24-11-2009 22:48:45
Citaat van: wijki op 24-11-2009 17:30:14

Dan knijp maar in je handjes. Een brandend SRS lampje is echt afkeur...

Gr ;)

Jules de Korte was keurmeester, heb ik gehoord  8)

wijki

ik weet dat het afkeur is dus had ik de voor stoelen al gewisseld alleen het lampje van de airbags branden nog dus had gereset moeten worden ??? en dat is dus niet gebeurd maar hij is gekeurd dus kan ik weer een jaar rijden :angel:

wijki

)()()sT

Mooie auto, wat voor (dubbele) uitlaat heb je eronder hangen?

Enne... zou je voortaan met wat punten en komma's je verhaaltje kunnen verrijken?  :eusa_angel: ;D

elianmars

Mooie wagen, hoor!

Zijn de banden te laag, of staat de wagen zo hoog?

wijki

Citaat van: )()()sT op 11-12-2009 08:47:23
Mooie auto, wat voor (dubbele) uitlaat heb je eronder hangen?

Enne... zou je voortaan met wat punten en komma's je verhaaltje kunnen verrijken?  :eusa_angel: ;D

uitlaat is alleen een stuk pijp met een sierstuk. :eusa_whistle:
effe aan het hobbyen geweest, bij het monteren van de trekhaak. ;D

wijki

Citaat van: elianmars op 11-12-2009 09:02:25
Mooie wagen, hoor!

Zijn de banden te laag, of staat de wagen zo hoog?

de auto staat op een standaard onderstel,
dus hij staat nog wel wat hoog. :(

)()()sT

Aha. Wat is jou ervaring met die uitlaat dan? Ik had er ook een dubbele pijp van laten maken achter de as, maar werd dol van de brom. Met 2 extra dempertjes is het weer stil.