Even voorstellen: Goudlokje

Gestart door Goudlokje, 01-11-2009 23:36:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Goudlokje

Hallo,

Ik wil me nu dan toch ook nog even voorstellen. Ik ben Tim, 25 jaar en woon in het Gelderse Brummen. Mijn eerste auto was een Volvo 360 GL uit 1987 met de geweldige B200 motor. Nadat ik hem begin dit jaar nog net door de APK-keuring heb gekregen, ging ik toch nadenken. De 360 was een goede nette auto maar de dorpel rechts achter was nog net goed genoeg dit jaar. Het was óf de 360 helemaal weer strak maken, óf een andere Volvo. Toen vond ik op internet Goudlokje. En Goudlokje liet me niet meer los, ze stond helemaal in Groningen bij een dealer van de sechs reihe motor. Ik heb een liefhebber gevonden om de 360 verder te verzorgen en ik heb Goudlokje 5 maanden geleden gekocht.

Goudlokje is een Volvo V70 2.4 20V AUT5 uit 1999 met 140 pk(B5244S2). Het is een Comfort Europa uitvoering met een V-Line en een Plus-Line. De kleur is Desert Wind Pearl.

Ik heb er al het een en ander aan moeten doen/gedaan, zo waren de remmen sterk verwaarloosd en heb ik deze, bleek tijdens het loshalen van de remmelarij, compleet moeten vervangen. Alle remklauwen, blokken, schijven, parkeerremschoenen en zelfs de remleidingen achter zijn vervangen. Ook waren de banden scheef afgesleten en gecupt, dus er zitten ook vier nieuwe banden onder. Ik heb ook in de tussentijd een grote beurt uitgevoerd en ik heb op de Volvo Klassieker Beurs een mooie SC-805 radio weten te kopen. Verder nog wel wat kleine dingetjes gedaan, maar ik vind het nu wel even mooi. Het rijdt fantastisch, ik heb hem met 234 duizend gekocht en er staan er nu bijna 10.000 meer op.















Groeten,

Tim

elianmars

Kijk, dat is nog eens voorstellen!  :eusa_clap:


Welkom op het forum  :)

rogerV701998

Mooie auto :eusa_clap: Veel plezier ermee.

Gr. roger

FGG

Welkom op 't Forum, Tim.

Bijzondere kleur, wel mijn ding, denk ik. Mooie auto!

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

UserID6342

Welkom Tim en een hele mooie auto  heb je.

RNB

Van buiten en binnen ziet hij er wel goed verzorgt uit.
Hele mooie kleur inderdaad!

Zonde dat de remmeralij zo verwaarloosd was.

hathü

Mooie strakke origineel uitziende V70, mag je trots op zijn. Mooie achtergrond( Zutphen).

UserID6342

Maar zo'n stoere auto en dan als naam "Goudlokje" ??  Eeuhhh, ik weet niet hoor of tie dat leuk gaat vinden ;D

rifwachter

Hallo Tim,    (jammer genoeg ex collega  >:()

Welkom op het forum,

Je hebt zeker een mooie V70, nu alleen nog even afwachten wat je met de velgen gaat doen.


groeten,

Rene


Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Henk855

Die velgen misstaan helemaal niet, misschien deze mooie roffel gewoon een cm of 4 lager en dan tonen de velgen mooier. Mooie wagen en mooie velgen.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Snellebaksteen

Mooie kleur hoor! Welkom!!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Kali-Integrali

Hey Tim,

prachtige kleur zeg! Super.

Verder herken ik daar Kasteel Engelenburg ;)
En ook nog een keer Zupthen op de achtergrond..

Ik rij rond in Apeldoorn, dus als je daar rondrijdt spot ik je vast wel een keer. Met die kleur hoef ik dan ook niet naar je (nog aan te schaffen) forumsticker te kijken :P

Veel rijplezier, gr-Martijn

AlbertJan

Heel veel plezier met deze mooi Roffel!

castelfranco

Mooie V70, man! En in een kleur die je niet zo vaak tegenkomt.
Foto's zijn super.
Veel rijplezier met je volvo.  ;)


henry classic v70

Mooi hoor, welkom met die aparte kleur v70
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4