Hoeveel geld pomp jij in je volvo

Gestart door capri, 01-11-2009 23:52:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: michiel op 02-11-2009 10:59:32
Als iets onbetaalbaar is, hoe kan je er dan veel te veel geld inpompen?

Of het is onbetaalbaar, in de trant van 'je zult 'm nooit krijgen' en dan is elke cent al teveel;
of het is onbetaalbaar, in de trant van 'je zult 'm nooit kunnen betalen', en dan is 3 miljoen nog niet genoeg.

Smart-ass-mode uit.

Beter lezen. smart-ass ;)

Het plezier dat ik heb met sleutelen en beleef door het geld in de wagen pompen, is onbetaalbaar.

castelfranco

Niet zoveel als ik zou willen.  :'(  :'(

Ik heb 't 'ns uitgerekend. In '07 kwam ik uit op 2627. 1169 in '08 en dit jaar (waarschijnlijk geen verrassingen meer) op 1197.

:P 

gr, Cas

michiel

Citaat van: elianmars op 02-11-2009 11:30:41
Citaat van: michiel op 02-11-2009 10:59:32
Als iets onbetaalbaar is, hoe kan je er dan veel te veel geld inpompen?

Of het is onbetaalbaar, in de trant van 'je zult 'm nooit krijgen' en dan is elke cent al teveel;
of het is onbetaalbaar, in de trant van 'je zult 'm nooit kunnen betalen', en dan is 3 miljoen nog niet genoeg.

Smart-ass-mode uit.

Beter lezen. smart-ass ;)

Het plezier dat ik heb met sleutelen en beleef door het geld in de wagen pompen, is onbetaalbaar.

Oh, maar ik lees het heel goed. Ik kies er slechts voor om het (moedwillig) verkeerd te interpreteren. Ben een beetje pesterig vandaag, da's alles.  :-*
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

bassie81

ik pomp er alleen LPG in  :eusa_whistle:
en benzine soms....

sas

Ik bewaar alle rekeningen maar tel niks op want dan ga ik misschien wel aan mezelf of m'n roffel twijfelen

Maar het beste is: gewoon niet aan denken. Deze hobby kost geld.

En als je er wel veel aan denkt, dan maakt hij het allemaal weer goed als je op weg bent  8)

capri

Er word dus meer geld geinvesteerd dan dat de auto waard is bij eventuele verkoop.
Bij verkoop dus veel verlies in de meeste gevallen.

wim

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

sas

Citaat van: capri op 02-11-2009 14:41:59
Er word dus meer geld geinvesteerd dan dat de auto waard is bij eventuele verkoop.

wim

Ja, ik zou er dan ook zeker geen kopen...  :eusa_hand:

MarcoV

In 5 jaar tijd aan onderhoud, vervangen onderdelen en accessoires ongeveer 15.000 euro :o
Ach, hij is wel mooier geworden in die tijd haha.

MarcoV ;)

ren97v70

wim

Da's een samenvatting en conclusie waar iedereen op dit forum als liefhebber van een 850/s/v70 wel van op de hoogte is, denk ik. Dat zogenaamde verlies speelt geen belangrijke rol want het gaat om de emotie en de liefde voor het volvo-vehikel!!   :angel:

capri

Citaat van: sas op 02-11-2009 15:32:05

wim

Ja hoe ver wil je gaan met je auto.
Mijn auto heeft nog last van lichte trillingen voor en wat gaat dat nog kosten.

Schokdempers
rubbers of draagarmen
aandrijfassen

Ik ben dan wel verplicht om de auto een paar jaar te houden wat natuurlijk geen straf is als het tril probleen is opgelost.      
Veel investeren zonder resultaat betekend voor mij verkopen met veel verlies.

wim

choqie1

Ach ja.... Ik heb er al meer geld ingestoken dan het geld dat ik er voor betaald heb, en we rijden de auto vanaf juni 2008.

Hij moet rijden, daar heb ik plezier aan. Als ik moet klussen, dan heb ik daar plezier van, als ik de onderdelen moet betalen om te gaan klussen, dan word ik daar depressief van  :'( :'(

Misha

Vaak win je wel op afschrijving.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

sas

Citaat van: capri op 02-11-2009 16:19:24
Citaat van: sas op 02-11-2009 15:32:05

wim

Ja hoe ver wil je gaan met je auto.
Mijn auto heeft nog last van lichte trillingen voor en wat gaat dat nog kosten.

Schokdempers
rubbers of draagarmen
aandrijfassen

Ik ben dan wel verplicht om de auto een paar jaar te houden wat natuurlijk geen straf is als het tril probleen is opgelost.      
Veel investeren zonder resultaat betekend voor mij verkopen met veel verlies.

wim

Balanceren?
Nee maar wat de een veel vind is voor de ander niks... Je koopt zo'n Volvo ook omdat het een degelijke auto is, maar je moet nooit vergeten dat het gemiddeld 10-15 jaar oude auto's betreft met hoge km standen.
Ik heb er heel veel geld voor over, laat bij twijfel direct vervangen, een ander rijdt nog even door (wat vaak gewoon goed gaat). Budget rijders kunnen net zo goed liefhebbers zijn als mensen die alles vervangen en dan voor weinig zo'n wagen weg doen. Zou ik zelf nooit doen  :eusa_liar:
M'n Schoonpa rijdt nog steeds zonder problemen met m'n vorige 850...  :eusa_doh: