V70 NOOB

Gestart door rpakuypers, 08-11-2009 12:15:45

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Welkom hier bij de Roffels
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

KMvrtr

Citaat van: rpakuypers op 10-11-2009 15:41:52
Was jij touwens de laatste keer dat we elkaar spraken niet met een andere baan bezig ?

Da's helaas een terugkerend fenomeen bij mij. Zo ook net nu weer.  :-\

Citaat van: rpakuypers op 10-11-2009 22:36:53
Heeft iemand hier aanwezig nog een tip hoe en waar ik op welke manier ( :eusa_shifty:) mijn Mio C220 navigatiesysteempje kan plaatsen c.q bevestigen ?

Je kent Brodit, neem ik aan?

elianmars

Citaat van: rpakuypers op 10-11-2009 22:36:53

@Cesar : Sjoerd ken ik niet (dat ik weet tenminste).

Sjoerd van Hunter Volvoparts in Gorredijk  ;)

Welkom, mede roetuitstoter  :D

rpakuypers

Brodit ken ik niet. Wat is dat ? Sjoerd van Hunterparts is me nog niet bekend, maar die zal ik vanzelf wel leren kennen de komende tijd ......

Groet,
Roger

KMvrtr

Sjoerd de Jager => ergo Hunter Parts. Bekend Volvo demontagebedrijf.

Brodit is een Zweeds merk dat houders, cradle's en dashmounts levert voor bijna alle merken en types.

Kijk bijvoorbeeld eens op www.pdaplus.nl Er zijn er veel meer, maar daarvan weet ik dat het goed en scherp geprijsd is.
Brodit heeft nog veel meer dan je in de meeste webshops kunt vinden. Even bellen, en er gaat een wereld voor je open.
Mooie van die Brodit dashmounts is dat geen gaten in je dash hoeft te maken.
Bevestiging is altijd op basis van dubbelzijdige tape en/of vastklikken. Ideaal.

rpakuypers

Dat klinkt ideaal ! Ik zal vanavond eens even sneupen .....  ::)

Groet,
Roger

Cesar

Citaat van: rpakuypers op 10-11-2009 16:33:10
... en met een goede en zeer betaalbare sloperij in de buurt kan ik hem weer wat opleuken.

Als het niet Hunterparts is wie is dan die sloperij? Altijd interessant natuurlijk  8)

henry classic v70

D'r moet nog een forum stickert op....................
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,18216.0.html
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Jeff

Welkom hier..
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

rpakuypers

Een leuk adres is Slootstra in Gorredijk. Kun je soms nog leuke zaken vinden voor een betaalbare prijs ...........  :) Het is niet persoonlijk maar ik heb een enorme hekel aan stickers. Wat ik wel mooi vindt zijn badges voor op de grille  :eusa_dance:

Groet,
Roger

rpakuypers

Deze heb ik kunnen vinden : Brodit ProClip 852426. Zal eens zien of ik hem ergens kan kopen bij een niet-internet-winkel  ::)

Groet,
Roger

KMvrtr

Citaat van: rpakuypers op 14-11-2009 21:46:57
Deze heb ik kunnen vinden : Brodit ProClip 852426. Zal eens zien of ik hem ergens kan kopen bij een niet-internet-winkel  ::)

Groet,
Roger
De link die ik je gaf is een ook een gewone winkel. Zitten in Naarden. Ik haal het er altijd gewoon zelf.
Nou ja winkel, een balie en een paar displays. Zoals bij 90% van alle bedrijven in deze business doen ze vooral zaken via internet.
PDAplus haalt zijn omzet vooral uit grotere deals met fleetowners e.d.
Verkoop aan particulieren en de webwinkel is voor hen vooral een extra. Even meedenken en advies zijn daar over het algemeen geen probleem.

rpakuypers

Ok, dat wist ik niet. Ik moet eind van de maand toch even op pad om 4 deurpanelen op te halen in Vianen en dan kan ik Naarden net zo goed even aandoen.

Groet,
Roger die vanavond zijn ruitenwisserinstallatie op de achterruit probeerde te repareren maar nu toch op zoek moet naar een deugdelijk gebruikt exemplaar .......

rpakuypers

Gisteren even bij Jaap Pul op Urk geweest om de timing van de pomp te laten checken. Niet voor niets want de laatste week leek het wel of elke keer als ik wegreed er een nieuwe paus opstond. Starten duurde vaak 3 tot 5 minuten en bij de koop van de auto zei men nog "komt door de slechte accu". Effe aan de computer liet zien dat de de pomp veel en veel te vroeg stond en na een correctie via de nokkenas stond hij weer in het groene gebied met heel af en toe een kleine uitschieter naar het rode. Starten is nu weer een plezier en ik heb het gevoel dat hij ook veel soepeler (en ik vond hem al een hele partij soepeler lopen dan de VAG-diesel in de 940) loopt en nu echt vol vermogen genereert. Ach en voor die 35 euro .........

Groet,
Roger

KMvrtr

Citaat van: rpakuypers op 14-11-2009 22:16:45
Ok, dat wist ik niet. Ik moet eind van de maand toch even op pad om 4 deurpanelen op te halen in Vianen en dan kan ik Naarden net zo goed even aandoen.

Groet,
Roger die vanavond zijn ruitenwisserinstallatie op de achterruit probeerde te repareren maar nu toch op zoek moet naar een deugdelijk gebruikt exemplaar .......

Wel paar dagen vooraf bellen/bestellen. Niet alles is direct op voorraad.
Veel wel, maar dat moet ie dan uit het magazijn halen, moet ie dus een dag vooraf weten.
Citaat van: rpakuypers op 14-11-2009 22:27:01
Gisteren even bij Jaap Pul op Urk geweest om de timing van de pomp te laten checken. Niet voor niets want de laatste week leek het wel of elke keer als ik wegreed er een nieuwe paus opstond. Starten duurde vaak 3 tot 5 minuten en bij de koop van de auto zei men nog "komt door de slechte accu". Effe aan de computer liet zien dat de de pomp veel en veel te vroeg stond en na een correctie via de nokkenas stond hij weer in het groene gebied met heel af en toe een kleine uitschieter naar het rode. Starten is nu weer een plezier en ik heb het gevoel dat hij ook veel soepeler (en ik vond hem al een hele partij soepeler lopen dan de VAG-diesel in de 940) loopt en nu echt vol vermogen genereert. Ach en voor die 35 euro .........

Groet,
Roger

Klinkt goed. Veel plezier ermee!
Heb zelf ook lang lopen twijfelen of het LPG of diesel  moest worden.
Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat je met een 850 sowieso bijna niet verkeerd kunt kiezen. T'is allemaal fijn spul. :)