alarm of niet

Gestart door wibos, 08-11-2009 20:49:04

Vorige topic - Volgende topic

wibos

Ben de trotse bezitter geworden van een 850 T5 estate uit 94. Midden op het daschboard zit een led lamp volgens het boekje van het alarm. Is dit een optie? Het lampje brandt nooit kan ik het op de 1 of andere manier inschakelen? Eventueel met afst bediening. Zit nu cv op zonder afst.

haasje

Heb je toevallig ook ecc? zo ja, de sensors voor de ecc zijn altijd samen met het alarmledje. Heb je geen ecc kan het zijn dat ze (wegens problemen) je alarm verwijderd hebben.

thuur

Als je geen alarm hebt, knippert het LEDje als de CV is ingeschakeld (afgesloten). Maar ook dat is geen exacte wetenschap heb ik laatst gelezen...

Gr :eusa_think:

Misha

Citaat van: thuur op 10-11-2009 01:17:57
Als je geen alarm hebt, knippert het LEDje als de CV is ingeschakeld (afgesloten). Maar ook dat is geen exacte wetenschap heb ik laatst gelezen...

Klopt. Mijne heeft wel alarm en toch gaat het ledje knipperen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ALF

Ik heb een V70 uit 1998, mijn ledje gaat ook branden als ik de sleutel omdraai.

Maar nu is mijn vraag of het mogelijk is om er als nog een afstandsbediening bij te krijgen of is het niet standaard voorbereid, ik weet ook niet zeker of het er uberhaupt op heeft gezeten, ik heb geen kastjes erbij gekregen bij de koop iig.

elianmars

Citaat van: Misha op 10-11-2009 07:33:30
Citaat van: thuur op 10-11-2009 01:17:57

Klopt. Mijne heeft wel alarm en toch gaat het ledje knipperen.

Plus 2-1