It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 18:34:44
Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:32:55
Dan maar met de 945 op vakantie...

Zonder airco is dat geen optie.
Zeikerd, draai het raam maar gewoon los hoor ;D ;D ;D

Marc O.

Citaat van: Dirk342 op 11-07-2012 20:02:56
Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 18:34:44
Citaat van: KIM op 11-07-2012 18:32:55
Dan maar met de 945 op vakantie...

Zonder airco is dat geen optie.
Zeikerd, draai het raam maar gewoon los hoor ;D ;D ;D

Het raam los draaien lijkt me niet zo slim ;D Het raam open draaien zou kunnen, maar om op die manier 2x 2000km af te leggen met deels tropische temperaturen lijkt me niet echt prettig dus ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Anyway, zit nu bij Kornelis. We konden een EFI-666 code zien, maar verder kwamen we niet. Inmiddels is Sbv ook onderweg met andere uitleesapparatuur. Hopelijk kunnen we daar meer mee  :eusa_pray:

elianmars

Citaat van: Marc O. op 11-07-2012 20:52:55Inmiddels is Sbv ook onderweg

Het zal eens niet zo zijn. De goedsul  ;D

Hopelijk komen jullie er uit, Marc!  :eusa_pray:

Relaxed

)()()sT

Je brengt de auto; alles in orde. Je komt 'm halen en blijkt er e.e.a. mis.
Nadat je dik 2 rooitjes betaald hebt laten ze je vertrekken met een auto die niet goed rijdt.
Lekkere gang van zaken zou ik zeggen ::)

Succes mannen!

Wout309t

Over die foutcode staat wel het een en ander op internet als je googled, misschien handig als duwtje in de goede richting?
2011 V70 2.0T R-Design MT

GeertG

Ai Marc, hopelijk gauw bekend wat er nu scheelt en dan snel de oplossing  :eusa_pray:

Natuurlijk wat Joost zegt niet echt geweldig......
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

rifwachter

Citaat van: Wout309t op 11-07-2012 22:16:53
Over die foutcode staat wel het een en ander op internet als je googled, misschien handig als duwtje in de goede richting?

En dat is ?
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

henry classic v70

Electronic Fuel Injection is het enige wat mij duidelijk wordt als ik google.. :eusa_think:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ludo

Lijkt me dat de bak uitgelezen moet worden.

CiteerEFI-666 Storingscode in regeleenheid voor de automatische versnellingsbak

Toestand
Deze storingscode geeft aan of er wel of niet storingscodes met betrekking tot de emissie zijn opgeslagen in de regeleenheid voor de automatische versnellingsbak. Storingscode EFI-666 wordt opgeslagen 2 seconden nadat de regeleenheid voor de automatische versnellingsbak een verzoek doet aan de regeleenheid voor de versnellingsbak Motronic 4.4 voor het activeren van het storingslampje.

Vervangende waarde
-geen

Mogelijke oorzaak
-een of meer storingscodes opgeslagen in de regeleenheid voor de automatische versnellingsbak.

Storingsbeeld
-varieert afhankelijk van de storingscode die in de regeleenheid voor de automatische versnellingsbak is opgeslagen.

Toestand
-Lees de storingscodes van de automatische versnellingsbak af en lokaliseer de storingen aan de hand van Hoofdgroep 43 van de service-informatie.

KIM

Zo, Marc is net weg. Helaas hebben we (Sbv, Marc O. & KIM) het probleem niet kunnen verhelpen, maar wel kunnen lokaliseren. Dus eventjes resumerend Marc:

Pen 11 van de TCM naar de snelheidssensor; daar zit de onderbreking. De draadkleur is Geel-Bruin:

Ik denk dat het domme pech is. Oude auto, Mesman geeft wellicht het laaste zetje, gevolg: kabelbreuk.

Sbv

Hopelijk is het met het trekken van een andere draad opgelost. Denk dat we met elkaar in ieder geval hebben kunnen vaststellen waar het probleem zit. Nu hopen dat het morgen opgelost gaat worden

Marc O.

Kornelis, Sander, nogmaals ontzettend bedankt voor jullie bereidwilligheid om een vrije doordeweekse avond op te offeren om naar de oorzaak van het probleem te kijken! :eusa_clap: :eusa_clap:

Morgen even langs de dealer. Ik hoop dat zij in staat zijn om morgen die by-pass aan te leggen. :eusa_pray:

Zucht....wat een gedoe zeg, zo net voor je op vakantie gaat :(

Sbv

Citaat van: Marc O. op 12-07-2012 00:04:38
Kornelis, Sander, nogmaals ontzettend bedankt voor jullie bereidwilligheid om een vrije doordeweekse avond op te offeren om naar de oorzaak van het probleem te kijken! :eusa_clap: :eusa_clap:

Morgen even langs de dealer. Ik hoop dat zij in staat zijn om morgen die by-pass aan te leggen. :eusa_pray:

Zucht....wat een gedoe zeg, zo net voor je op vakantie gaat :(
Graag gedaan. Hopelijk kunnen jullie ongestoord vrijdagochtend weg