It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Sbv op 12-07-2012 08:26:59
Citaat van: Marc O. op 12-07-2012 08:20:27
Net even gebeld met Mesman. Ze willen het gaan oplossen. Stap nu in de auto, ik houd jullie op de hoogte!
Succes, zou mooi zijn als het snel opgelost is

@Chris TCM = Transmission Control Module

Dank!

Ik had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker.

rogerV701998

Net even gebeld met Mesman. Ze willen het gaan oplossen. Stap nu in de auto, ik houd jullie op de hoogte!

Succes!!

Chris

Das netjes! Succes.

Marc O.

Nu wachten bij Mesman.........
...The Nile isn't just a river in Africa...

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Marc O.

Gevonden! As we speak wordt het kabelbreukje gesoldeerd. Straks meer.

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Chris

Das mooi inderdaad. Gaat redelijk rap allemaal :D.

Marc O.

Er blijkt een kabelgootje met een dekseltje te liggen, waarin onder andere het leidend voorwerp ligt. Dat kabelgootje wordt open gemaakt om kabels in bij te leggen. Bij het terugzetten van het dekseltje heeft her draadje er waarschijnlijk tussen gezeten en is doormidden gegaan.

Ik zie het maar als een "waar gehakt wordt vallen spaanders". Belangrijker is dat het probleem weer netjes wordt opgelost.

mehn

Citaat van: Marc O. op 12-07-2012 09:41:18
Ik zie het maar als een "waar gehakt wordt vallen spaanders". Belangrijker is dat het probleem weer netjes wordt opgelost.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogerV701998

:eusa_clap:

Sbv

Er blijkt een kabelgootje met een dekseltje te liggen, waarin onder andere het leidend voorwerp ligt. Dat kabelgootje wordt open gemaakt om kabels in bij te leggen. Bij het terugzetten van het dekseltje heeft her draadje er waarschijnlijk tussen gezeten en is doormidden gegaan.

Is dat is die zwarte goot denk ik die over de bak heen loopt. Het moet haast wel zoiets zijn, omdat 1 van de beide draden wel signaal gaf

Marc O.

Weer onderweg, lampje blijft uit! :eusa_dance:

Taranis

Zo kijk je een dagje niet en zo zijn er 5 pagina's bij in dit blog ;D

Uiteraard heel netjes dat ze 't vandaag alsnog even op willen lossen voor je, maar je moet wel zelf met de oplossing komen. En daar zou ik dan weer moeite mee hebben.
Overigens: mooi diagnosewerk mannen :eusa_clap:

Prettige vakantie en goede reis alvast, er van uitgaande dat de lockup 't zo weer doet :)

elianmars