It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Je zou een carriere als vlogger/blogger voor reizen kunnen overwegen Marc ! ;D
Superreis met supergroep. Mars gaat wrs mee als de cabrio noordkaap gedaan wordt 😁
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Citaat van: maruska op 15-02-2016 06:51:25
Je zou een carriere als vlogger/blogger voor reizen kunnen overwegen Marc ! ;D

Zou niet eens een vervelende job zijn :D

Citaat van: maruska op 15-02-2016 06:51:25
Mars gaat wrs mee als de cabrio noordkaap gedaan wordt 😁

In de winter met de kap omlaag :P ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

Blijft een mooi verhaal zo , ik had het al gevolgd en keek elke dag uit naar het volgende verslag met die prachtige dashcamjaloersmakende filmpjes.
Tnx :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Wat een geweldig leuk verhaal om te lezen en schitterende foto's !

henry classic v70

Mooi verslag  :eusa_clap: en je kunt terug kijken op 2 prachtige weken  :eusa_dance:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Dank allen! En ja, dit was een reis om niet meer te vergeten, echt ontzettend gaaf!

UserID25761

Citaat van: Marc O. op 15-02-2016 11:44:42
Dank allen! En ja, dit was een reis om niet meer te vergeten, echt ontzettend gaaf!

Je (jullie) hebt (en) mij aangestoken met het virus  :P

GringoV70

Echt een mooi verslag van een mooie reis,
Zo'n dashcam geeft toch wel mooie beelden.

Over 2 weken ga ik 'maar' tot aan de poolcirkel,
maar kan niet wachten.
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

Sbv

Citaat van: GringoV70 op 15-02-2016 13:42:08

maar kan niet wachten.
rij dan die laatste paar kilometer ook even door  ;D

MarcoV

Prachtige reis geweest zo te zien, mooi verslag  :eusa_clap:

MarcoV

GringoV70

Citaat van: Sbv op 15-02-2016 13:42:35
Citaat van: GringoV70 op 15-02-2016 13:42:08

maar kan niet wachten.
rij dan die laatste paar kilometer ook even door  ;D

Wellicht een optie voor volgend jaar.
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

StefanCJ

Geweldig Marc, ik ben behoorlijk jaloers om eerlijk te zijn.

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 03-12-2015 20:41:10
Note to self: Olie is vervangen bij:
R: 325.000km
N: 295.000km

N: 314.700km.
Eigenlijk 5000km te laat, maar toen zaten we ergens ter hoogte van de Noordkaap :)

Marc O.

De N laat een paar steekjes vallen.

Het probleem met de bokkende automaat lijkt opgelost te zijn. Een paar weken geleden ben ik bij Gery Slot van GS Powerflush in Uden langs geweest. Hij heeft de ATF beoordeeld en deze leek nog goed te zijn. Weliswaar ietsje donkerder dan verse ATF, maar lang niet donker genoeg om meteen te vervangen. Oorzaak is waarschijnlijk de obstructie van de koelende luchtstroom langs de radiator. Die obstructie werd veroorzaakt door de gemonteerde verstralers plus het rallyschildje, die tezamen de grille bijna volledig afdichtten waardoor de ATF te heet is geworden. Dat verklaart ook waarom het zich alleen voordeed bij stadsverkeer met veel optrekken en afremmen. Ik heb er nu al een aantal weken geen last meer van gehad, dus ik ga er alsnog vanuit dat het is opgelost.

Ervoor in de plaats zijn echter twee andere probleempjes gekomen. De eerste is een remklauw (LA) die blijft hangen. Resultaat was een flinke stank en lekker warme velg.

Tweede probleempje is een defecte HU-850, die om de ca. 8 seconden stopt met muziek om vervolgens een soort van statische tik te laten horen. Een zoektocht op Google leert dat dit een vrij veel voorkomend probleem is. Inmiddels contact opgenomen met ETS, die dit schijnt te kunnen repareren. Altijd beter dan een andere/nieuwe te moeten kopen.

Deze week wordt ie apk gekeurd. Hopelijk (en naar verwachting) komen daar verder geen problemen bij naar voren.

Taranis

Citaat van: Marc O. op 13-03-2016 21:55:33
Tweede probleempje is een defecte HU-850, die om de ca. 8 seconden stopt met muziek om vervolgens een soort van statische tik te laten horen. Een zoektocht op Google leert dat dit een vrij veel voorkomend probleem is. Inmiddels contact opgenomen met ETS, die dit schijnt te kunnen repareren. Altijd beter dan een andere/nieuwe te moeten kopen.

Dat ligt er aan wat het kost. De laatste keer dat ik er naar informeerde kostte een ruilunit 356 euro.