It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 19-06-2012 14:28:38
Citaat van: arjen850 op 19-06-2012 14:22:03
als d post mee werkt is die motor er nu wel. had er gister al moeten zijn, knuppels van de post..

Wordt zo meteen gebracht, ben benieuwd.

Check! :)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: Marc O. op 19-06-2012 15:41:19
als d post mee werkt is die motor er nu wel. had er gister al moeten zijn, knuppels van de post..

En gemonteerd, fluitje van een cent kwartiertje! ;D

Ook nog even snel gekeken naar de kachelradiator. Dat wil zeggen, ik heb gekeken naar het kvs niveau, maar dat is niet gezakt, en er is ook geen sprake (voor zover ik dat kon zien) van nattigheid onder de vloermat. Ook nog een keer de verwarming vol aan gezet, maar geen sprake meer van damp.

Zou het kunnen dat die kachelradiator vochtig is geworden door het noodweer waar ik gisteren doorheen ben gereden? En dat dat vocht vanmorgen verdampte toen er heet water door de radiator stroomde?

Ik ga eigenlijk maar even uit van het ergste en wil de radiator toch maar vervangen. Met een vakantie voor de deur besteed ik die 85 Euro plus paar uurtjes werk er graag aan. Beter hier dan in zuid Spanje.

KIM

Check even of je airco werkt.
Wie weet krijg je gelijk met je voorspelling...

Marc O.

Citaat van: KIM op 19-06-2012 20:41:19
Check even of je airco werkt.
Wie weet krijg je gelijk met je voorspelling...

Ja, airco werkt gewoon.

arjen850

Citaat van: Marc O. op 19-06-2012 20:39:58
Citaat van: Marc O. op 19-06-2012 15:41:19

En gemonteerd, fluitje van een cent kwartiertje! ;D

Ook nog even snel gekeken naar de kachelradiator. Dat wil zeggen, ik heb gekeken naar het kvs niveau, maar dat is niet gezakt, en er is ook geen sprake (voor zover ik dat kon zien) van nattigheid onder de vloermat. Ook nog een keer de verwarming vol aan gezet, maar geen sprake meer van damp.

Zou het kunnen dat die kachelradiator vochtig is geworden door het noodweer waar ik gisteren doorheen ben gereden? En dat dat vocht vanmorgen verdampte toen er heet water door de radiator stroomde?

Ik ga eigenlijk maar even uit van het ergste en wil de radiator toch maar vervangen. Met een vakantie voor de deur besteed ik die 85 Euro plus paar uurtjes werk er graag aan. Beter hier dan in zuid Spanje.

Jammer dat hij niet maandag al bij je was gekomen, maar ben blij dat de motor gemonteerd is. Tja, dat hij goed was dat wist ik natuurlijk al :eusa_whistle: ;D

Marc O.

Vanmorgen wederom geen damp gezien. Wel een wat zoetig vervelend luchtje geroken, dus zaterdag maar eens wat nader inspecteren.

Blokjes grille is inmiddels ook binnen, dus die gaan we vanavond monteren :D

Sbv

Loop ook even alle afwateringskanalen na. voor het geval dat.

Al een afspraak gemaakt voor gasinbouw ? of eerst even de rest op orde en dan inbouwen

KIM

Ga je je blognaam nog aanpassen? Je hebt er nu nog maar one om de tango te doen. Number two zit in de 945...  ;D

Marc O.

Citaat van: KIM op 20-06-2012 14:29:04
Ga je je blognaam nog aanpassen? Je hebt er nu nog maar one om de tango te doen. Number two zit in de 945...  ;D

Dat zijn er ook two dus :D

Marc O.

Citaat van: Sbv op 20-06-2012 13:58:08
Loop ook even alle afwateringskanalen na. voor het geval dat.

Al een afspraak gemaakt voor gasinbouw ? of eerst even de rest op orde en dan inbouwen

Komend weekend met KIM de ontsteking plus olie e.d. vervangen en dan over twee weken naar Mesman. Boertien was weliswaar iets goedkoper maar had pas na mijn zomervakantie weer ruimte in de planning. 4000km op benzine gaan rijden zou dat prijsverschil ruimschoots teniet doen. Daarnaast zit Mesman op 10 min. rijden van m'n werk, dat heeft ook zo zijn voordelen ;)

SIPS Master

Kan je weer letterlijk gas geven  ;D Rijdt trouwens heerlijk eeen S80...
Up the Irons!

Marc O.

Citaat van: SIPS Master op 20-06-2012 16:45:46
Kan je weer letterlijk gas geven  ;D

Pfff....net weer effe getankt (bij onze zuiderburen) à €1,58. Best veel geld dan, een volle tank :eusa_boohoo:

Rijdt trouwens heerlijk eeen S80...

Lekker hè!  :)

elianmars

Citaat van: Marc O. op 20-06-2012 18:54:19

Pfff....net weer effe getankt (bij onze zuiderburen) à €1,58. Best veel geld dan, een volle tank :eusa_boohoo:

Da's een koopje, man. Ik betaal € 1,80 per liter  :eusa_shifty:

Marc O.

Citaat van: elianmars op 20-06-2012 18:59:10
Citaat van: Marc O. op 20-06-2012 18:54:19

Da's een koopje, man. Ik betaal € 1,80 per liter  :eusa_shifty:

Ik leef met je mee ;D

UserID6342

Alhoewel ik de laatste paar jaar sterk mijn bedenkingen had over Mesman en zeker gezien zijn methode van inbouwen, (letterlijk erin frotten van de diverse installaties), ben ik vandaag zeer aangenaam positief verrast door een inbouwactie van 'm.  In de R van Marcel hier uit Nijmegen heeft hij het perfect ingebouwd, ook overal voldoende lengtes slang gebruikt, keurig weggewerkt en ingebouwd.  Logische plekken gekozen al vond ik de keuze voor de plaats van het verdeelhuis persoonlijk iets minder maar dat ligt aan mij, dit ivm een eventuele montage van een VPB tzt.  Ik kon echt geen enkel minpuntje vinden en heb toch heel goed lopen zoeken.

Nogmaals zeer aangenaam verrast