It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Wow, eindelijk van het getril af  :eusa_dance:

Marc O.

Citaat van: StefanCJ op 16-07-2013 18:53:03
Wow, eindelijk van het getril af  :eusa_dance:

Yep!! Weet ook wel waar ik de volgende keer m'n banden ga halen, ook al is het niet echt naast de deur. :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Heel mooi dat het opgelost is nu. Kan je eindelijk genieten. Heeft men veel van de banden gehaald ? maw je hebt nog wel profiel erop zitten ?

UserID6342

Gaaf Marc  :eusa_clap: :eusa_clap:.  Mooi dat het opgelost is, nu eindelijk genieten van de auto !

Marc O.

Citaat van: Sbv op 16-07-2013 19:02:15
Heel mooi dat het opgelost is nu. Kan je eindelijk genieten. Heeft men veel van de banden gehaald ? maw je hebt nog wel profiel erop zitten ?

;D

Ja, uiteraard ;D Ik gok dat er een halve tot één millimeter af is gehaald. Er zat nog meer dan voldoende profiel op, dus het loonde nog de moeite. Anders was het inderdaad beter geweest om nieuwe banden te monteren.

razorx

Mooi dat het opgelost is.
Interessant verhaal bovendien.

Vulk

Van vakmanschap gesproken.

Marc O.

Citaat van: Vulk op 16-07-2013 19:58:27

Inderdaad vakmanschap. Bij de meeste bandenbedrijven mikken ze zo'n band op een balanceermachine, wordt de kap dichtgegooid en kijkt men een beetje in het rond tot de cijfertjes op het scherm komen. Dat kan iederéén in een uurtje leren.

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 16-07-2013 20:19:22

Inderdaad vakmanschap. Bij de meeste bandenbedrijven mikken ze zo'n band op een balanceermachine, wordt de kap dichtgegooid en kijkt men een beetje in het rond tot de cijfertjes op het scherm komen. Dat kan iederéén in een uurtje leren.

Nou, dat dus. Blijkt maar eens temeer dat er een wereld van verschil zit tussen bandenboeren.

elianmars

Super dat het opgelost is, Marc!

Zat het dus toch in de banden.

Bouke

Kijk dat is mooi nieuws :eusa_clap: :eusa_clap: daar zal je wel een beetje rust voor terug krijgen nu je klaar bent met uitvinden waar het getril vandaan kwam :)

Marc O.

Citaat van: Bouke op 17-07-2013 01:15:44
Kijk dat is mooi nieuws :eusa_clap: :eusa_clap: daar zal je wel een beetje rust voor terug krijgen nu je klaar bent met uitvinden waar het getril vandaan kwam :)

Klopt. :D Er staan nog wel wat dingen op de planning, maar dat heeft nu even geen haast.

Chris

Goed om te horen dat Rovers ook jou heeft kunnen helpen Marc! Fijn dat het is opgelost, nu weer lekker trillingsvrij en dus irritatievrij rijden ;).

Ik had dezelfde ervaring toen... de beste man legde alles uit. Niet altijd even verstaanbaar, maar het is een beste kerel / een best bedrijf ;D. Prijs valt inderdaad mee, zeker als je ziet hoeveel tijd ze erin steken als het nodig is.

Taranis

Citaat van: Marc O. op 16-07-2013 20:19:22

Inderdaad. Blij dat ze je konden helpen, nu lekker genieten :)

Citaat van: Chris op 17-07-2013 08:35:47
Ik had dezelfde ervaring toen... de beste man legde alles uit. Niet altijd even verstaanbaar, maar het is een beste kerel / een best bedrijf ;D. Prijs valt inderdaad mee, zeker als je ziet hoeveel tijd ze erin steken als het nodig is.

Ok voe joe is tur vast un cursus Zeeuws oh :P

Ik kom er zelf ook graag voor banden en uitlijnen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar het is wel in 1x goed doordat ze verder kijken dan hun neus lang is en dat vind ik belangrijker dan de prijs. Vakmanschap mag beloond worden.

arjen850

Dat zijn dus de betere banden boeren :eusa_clap: eindelijk de trilling eruit, volgende keus Michelin ;D nu weer even rijden Marc..