It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

maruska

rubbers niet, alleen de inserts erin gedaan..
@marc : je van liers mogen natuurlijk niet vies worden ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Marc O.

Citaat van: maruska op 24-09-2013 00:21:27
rubbers niet, alleen de inserts erin gedaan..
@marc : je van liers mogen natuurlijk niet vies worden ;D

Ja ja ja ja, ik zei toch sorry? :eusa_shifty: ;D ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Graag gedaan, Marc  :)

En fijn dat ook jij verschil merkt. Ik ben nu door alle setjes heen (heb nog twee setjes gereserveerd liggen).

Ewout Schalkwijk

Nice. Ook ik ben ondertussen overtuigd van die dingen. Had iets meer tijd nodig, maar dat kan ook wat te maken hebben met de slechte Noorse wegen. Als ik ondertussen even in de XC rijd, dan vind ik die maar knap hoerig aanvoelen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Broabander

Zo losjes dat het net is of je een frikandel de gang op flikkert.

Oh, zei ik dat hardop?  :eusa_shifty: :eusa_silenced:
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

pwberg

Citaat van: Broabander op 24-09-2013 10:06:49
Zo losjes dat het net is of je een frikandel de gang op flikkert.

Oh, zei ik dat hardop?  :eusa_shifty: :eusa_silenced:

Woahahaha, zit me hier bijna te bezeiken.

Die gaat het archief in.......  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Marc O.

Twee dagen met de 740 op en neer naar het werk, maar gisteren gaf ie geen sjoege meer toen ik weer naar huis wilde rijden. De Wegenwacht was er binnen 10 minuten en wist binnen twee minuten (ik overdrijf niet) wat er mankeerde en waar. Een van de massa kabels was compleet 'door', daar waar deze op de motor gemonteerd zit. Fixen duurde iets langer, maar hij heeft er keurig een nieuw oogje op gesoldeerd, dus dat kan er weer 30 jaar tegen ;D

C3026D91-AA21-4E01-8221-BB84BD267EA5-2718-000004F0066A2418_zpsd9ac5e54 by Marc Onrust, on Flickr

Chapeau weer voor de Wegenwacht :D

UserID6342

Ola Marc ??  Je weet toch dat de kabels van een 700 per definitie allemaal zo brak als wat zijn ?  Wees verstandig en doe vooral jezelf een lol en vervang die bende, zeker de + en de - kabels vanaf de accu.

pwassink

Opnieuw een oogje solderen aan een totaal verweerde massakabel, lees hard, krakend en"harig" 
is ook iets wat eerder weken dan maanden goedgaat.  Vervangen die hap ..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Marc O.

Citaat van: pwassink op 28-09-2013 08:59:22
Opnieuw een oogje solderen aan een totaal verweerde massakabel, lees hard, krakend en"harig" 
is ook iets wat eerder weken dan maanden goedgaat.  Vervangen die hap ..

De kabel zelf zag er nog prima uit. Flexibel en blinkend metaal. Maar inderdaad, alles vervangen is waarschijnlijk de verstandigste optie.

KIM

Hmmm, toch ook maar eens onze TIC doen dan. Jammer dat de vakantie nu voorbij is...
Misschien een keer samen doen?

Marc O.

Citaat van: KIM op 28-09-2013 09:48:18
Hmmm, toch ook maar eens onze TIC doen dan. Jammer dat de vakantie nu voorbij is...

Ja, prima!

Ewout Schalkwijk

Uuuhhh, als je nou met die TIC hiernaartoe rijdt dan doen we het hier toch. Vakantie voorbij... :eusa_snooty: Het mooiste deel komt nog. ;D

Citaat van: Marc O. op 28-09-2013 09:01:11
De kabel zelf zag er nog prima uit. Flexibel en blinkend metaal. Maar inderdaad, alles vervangen is waarschijnlijk de verstandigste optie.

Ik heb het recent ook gedaan bij de V70, toch heeft het maar heel weinig geholpen. De kabels zagen er ook allemaal nog prima uit, terwijl bij Project 019 alle massakabels groen en verrot waren.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Citaat van: Marc O. op 28-09-2013 09:56:03

Ja, prima!
Heb morgen weer een 855 R voor zo'n klusje ;D ;D

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-09-2013 11:35:07

Uuuhhh, als je nou met die TIC hiernaartoe rijdt dan doen we het hier toch. Vakantie voorbij... :eusa_snooty: Het mooiste deel komt nog. ;D

Alleen als jij de brandstofkosten betaalt.