It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Ik heb de bak in de roetmeeuw om zeep geholpen door na 280.000 km voor de eerste keer te verversen. Zowel verversen als powerflush brengt beiden risico's met zich mee, je kunt niet garanderen dat er nergens vuil op een plek terecht komt waar het kwaad kan.

Mijn huidige bak schakelt soms wat moeilijk en wordt binnenkort ook ververst (na 120.000 km), ik merk 't wel als ie in de prak draait...

Marc O.

Nou, vooruit, op Facebook en in 'de' groepsapp. had ik het al aangekondigd: Vandaag hebben we een waardig vervanger gevonden voor de (onlangs gestolen) 850. Het is een zilvergrijze V70 T5 geworden van '99, dus met het nieuwe type motor. Verder voorzien van zo'n beetje alle (ook nog werkende) opties, waaronder een SC-901 met centerspeaker en wisselaar, schuifdakje, airco, lederen bekleding, bankje in de kofferbak. Staat op 16" Helium velgen. Ik denk dat ik die binnenkort ga wisselen met de Perfo's, waar nu nog de winterbanden om liggen. De Heliums worden dan de winterset.

Aanstaande vrijdag gaan we hem ophalen, dan zal ik meer foto's maken. Tot die tijd zullen jullie het hier mee moeten doen: ;D

Zo goed, )()()st? ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

rifwachter

Ja, moet ook hier  ;D

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Das een mooie Marc, gefeliciteerd. Ik hoop dat dit de pijn iets verzacht.

BBS

Dat is wel een hele mooie wagen hoor en zeer zeker een waardige opvolger voor de gejatte 855 :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_clap:
Volvoloos....

)()()sT

Nou, hier op de iPhone zie ik de foto niet  :eusa_snooty:

Gefeliciteerd!!! :D

Marc O.

Hmmm..... zien meer mensen die foto niet? Komt vanuit m'n Facebook bericht, dus zou me niet verbazen dat dat niet werkt.

peteRRR

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Dit misschien een optie ( of zoiets ) ,..http://link.marktplaats.nl/m818743521

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Marc O.

Ja, zit er wel aan te denken om zoiets te installeren. Maar eens uitzoeken wat de beschikbare alternatieven zijn. De tip van BBS leek me in ieder geval erg interessant.

viking_in_shorts

Ziet er goed uit. Alleen die velgen ben ik het niet helemaal mee eens.
Veel plezier ermee!

elianmars

Ook hier nog een keer: Mooie wagen, Marc!  :eusa_clap:

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 25-06-2014 22:50:53
Veel plezier ermee!

Niet eens met vervangen door Perfo's, of niet eens als in 'ze zijn niet mooi'?  :eusa_think:

Marc O.

Citaat van: elianmars op 25-06-2014 22:51:58
Ook hier nog een keer: Mooie wagen, Marc!  :eusa_clap:

Dank je! :D

viking_in_shorts

Citaat van: Marc O. op 25-06-2014 22:52:54
Veel plezier ermee!

Niet eens met vervangen door Perfo's, of niet eens als in 'ze zijn niet mooi'?  :eusa_think:

Vind de huidige velgen niet mooi: die van de foto dus.
Op een heel erg rare manier vind ik het lijken op de creeps van alien. Dus die dingen die op gezichten gingen zitten. Nee, niet mooi.

Marc O.

Citaat van: viking_in_shorts op 25-06-2014 22:59:49
Citaat van: Marc O. op 25-06-2014 22:52:54
Veel plezier ermee!

Niet eens met vervangen door Perfo's, of niet eens als in 'ze zijn niet mooi'?  :eusa_think:

Vind de huidige velgen niet mooi: die van de foto dus.
Op een heel erg rare manier vind ik het lijken op de creeps van alien. Dus die dingen die op gezichten gingen zitten. Nee, niet mooi.

;D ;D