It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Lullig hoor. Gewoon een paar letters weghalen zodat het lijkt dat ik een ausländer ben. :eusa_shifty:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Lullig hoor, gewoon je post aanpassen zodat het lijkt alsof ik iets schrijf wat niet waar is, BBSchalkwijk  :evil:

:-*

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 11-11-2014 20:57:24
Lullig hoor, gewoon je post aanpassen zodat het lijkt alsof ik iets schrijf wat niet waar is, BBSchalkwijk  :evil:

Oho, klerelijer dat je er bent. :'(
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Ik ook van jou hoor  :-*

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

rogerV701998

Citaat van: Taranis op 11-11-2014 20:57:24

;D ;D

Ewout Schalkwijk

StefanCJ

Bouke

rogerV701998

Marc O.

Zo, de T5 is probleemloos door de APK gekomen vandaag :D

henry classic v70

Al wat meer bekend over de R en het lpg probleem?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Nope, afgelopen weekend geen tijd gehad om naar de kabelboom en connectoren te kijken. Dat wil ik a.s. zaterdag eens gaan doen. Afgelopen 2 dagen (droge lucht, geen condens in en op de auto) trouwens geen hikken gehad, dus ik vermoed echt dat er ergens een blank stuk kabel tegen het blok of carrosserie ligt te schuren. Door condens wordt er makkelijker contact gemaakt en krijg je die hikken; droge lucht is geen contact is geen hikken.

Zit er over te denken om met een plantenspuit wat stukken kabel nat te spuiten terwijl de motor draait. Hopelijk kan ik op die manier achterhalen waar de veroorzaker zit.

Marc O.

Denk dat ik de R maar ga slopen, hij blijft voor nare verrassingen zorgen. Sinds dit weekend zeikt de olie door het blok heen. Van 1/4e peilstok tot MIN in 1 dag met een ritje van ruim 100km. Flinke plek ook op de oprit. Nou is het blok altijd wel goed vettig geweest aan de onderkant, maar nu loopt het bijna letterlijk de spuigaten uit. Vanmiddag de auto bij de garage parkeren. Ben benieuwd, hopelijk blijkt het een kleinigheidje te zijn.