Mr Rens stelt zich voor

Gestart door Mr Rens, 10-11-2009 19:18:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vulk


henry classic v70

Mooie "vingers".... op de achterklep :eusa_whistle:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Mr Rens

Ik ben blij dat de bolide in de smaak valt. Nu nog even op zoek naar een stel mooie licht metalen velgen
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

bastiaan arissen

welkom op het forum.
Mooie auto hoor.
Veel plezier er mee.

Groeten Bastiaan

ro~djo

Liever drie sterren in de ruit, dan één op de motorkap ;D

hahahahahahahahahahaha das een goeie zo denk ik er ook over, toen we toe waren aan een andere wagen, ik zat volvo's te bekijen en hij de ster varianten .. heb hem totaal genegeert als hij zei van kijk is wat een mooie ( drie van onze vrienden hebben sterren oldtimers) zijn prachtig maar niet voor mij/ons.
Met alle respect voor mensen die ze wel hebben hoor

EdenAli

Nu nog eens sierstukje op de uitlaat en een stukkie lichtmetaal onder de auto

blauweroffel

dag

ik zie een grijze dop op het tankje van de koelvloeistof..........

BR

Mr Rens

Idd stukkie chroom op de uitlaat, en lm velgen.

Is die grijze dop niet goed? Is verkleurd door de hitte denk ik.
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Piere

Citaat van: Mr Rens op 14-11-2009 17:49:24
Idd stukkie chroom op de uitlaat, en lm velgen.

Is die grijze dop niet goed? Is verkleurd door de hitte denk ik.

De groene zijn recenter en veroorzaken veel minder problemen dan de grijze...

"Liever drie sterren in de ruit, dan één op de motorkap"
Daar geef ik je 100% gelijk in :)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Ran-DiZzle

Citaat van: Mr Rens op 14-11-2009 17:49:24
Idd stukkie chroom op de uitlaat, en lm velgen.

Is die grijze dop niet goed? Is verkleurd door de hitte denk ik.

ik heb nog wel een eindtippie.. zown ovale die je hier verder opt forum ook wel op verschillende roffels ziet.. misschien is het wat voor je?


Mr Rens

Wat voor een problemen geven de grijze dan?

En een ovaal tippie sounds nice, kost dat??
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Piere

Citaat van: Mr Rens op 16-11-2009 17:36:59
Wat voor een problemen geven de grijze dan?


Zul je wel ondervinden als je ermee blijft rijden  ;D

De klepjes die erin zitten gaan na verloop van tijd hun werk niet meer doen, waardoor je koeling niet naar behoren werkt en je motor dus ook niet, waardoor je de verkeerde conclusies gaat trekken en misschien je blok (onnodig) opengooit...  :eusa_eh:
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Mr Rens

ok, dank voor de tip! Hou de temp goed in de gaten
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Jeff

Citaat van: Piere op 16-11-2009 17:44:45
Citaat van: Mr Rens op 16-11-2009 17:36:59
Wat voor een problemen geven de grijze dan?


Zul je wel ondervinden als je ermee blijft rijden  ;D

De klepjes die erin zitten gaan na verloop van tijd hun werk niet meer doen, waardoor je koeling niet naar behoren werkt en je motor dus ook niet, waardoor je de verkeerde conclusies gaat trekken en misschien je blok (onnodig) opengooit...  :eusa_eh:

Nooit wat van gemerkt, heb de grijze dop er vanaf aankoop van de Auto erop zitten en is ook nooit wat over gezegd bij de dealer. Aankomend weekend gaat er een nieuw tankje in met de nieuwe dop, dus zal is op letten of ik het wel degelijk ga merken. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)