Groene 850 T-5 MT.

Gestart door bastiaan arissen, 11-11-2009 19:19:34

Vorige topic - Volgende topic

bastiaan arissen

Hallo allemaal.

Zoals jullie weten heb ik een 850 t-5 voor "erbij" gekocht ;D
Aangezien er wat dingen aan mankeren ga ik dit hier maar even bij houden en met jullie delen.
Heb momenteel de auto maar geschorst omdat ik even zit te twijfelen wat ik zal doen.
Gewoon zoals hij nu is weer rijdend maken of opknappen/verbeteren alá Dcccl/Marco
En dan de auto kompleet strippen en spuiten. Wat is jullie mening daarover?
Help mij mijn twijfels weg nemen. ;)
Maar heb onder tussen ook niet stil gezeten. Heb nog wat tijd gevonden in mijn drukke schema om de motor+bak uit de auto te verwijderen. Dit leek mij makkelijker omdat toch de koppeling eruit moet, En de motor olie lekt bij de turbo.
Ook lekt mijn radiateur dus heb toch het water er af.
Hier onder wat foto's van de uitbouw.

En ziet u hier.

Waar is ie nou????

En zo staat hij er momenteel bij.

Van de week even kijken wat ik allemaal nodig heb om alles weer goed te krijgen.
Heb sowieso al een kachel radiateur nodig met slangen. want was vergeten een slang los te maken :eusa_wall: :eusa_wall: Stom maar ja.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten Bastiaan.

Vulk

Oe, mooi project. Hier kijk ik alvast naar uit!

Veel succes alvast. Blijft de auto blauw?

bastiaan arissen

Citaat van: Vulk op 11-11-2009 19:25:35
Oe, mooi project. Hier kijk ik alvast naar uit!

Veel succes alvast. Blijft de auto blauw?

Hij is groen ;) heel donker groen maar zie op de foto dat hij net blauw lijkt, haha.
Ja als hij gespoten wordt gewoon weer de kleur die hij heeft.

Groeten Bastiaan.

Starbuck

Wat zit je nou te twijfelen?
Wees een echte vent en ga ervoor!
Ziet er een mooi project uit, maar het zal enkel worden wat jij wil.
Dus, stop met je gebrek aan zelfvertrouwen, vraag advies en kennis op technisch gebied, en doe wat je wil doen.
Doe nou es gewoon wat jij wil doen... :eusa_clap:

R o b

Hobby's kosten geld.....maar daarna kun je wel weer 15 jaar onbezorgd rijden als je het goed doet!  :eusa_clap:

Ik zeg....maak hier maar eens een lang draadje van!  ;D

KIM

Je weet toch hoeveel kilometers je nog kunt rijden met een roffel?
Als er een auto is die het waard is om flink op te knappen is het wel de 850 / X70.

Ik weet niet of ik zover zou gaan als Marco; die auto moet haast de nieuwprijs hebben gekost volgens mij...

sean850

Als je nu toch alles eruit hebt en het goed wil aanpakken dan zal ik ook al the way gaan.

Zo'n auto verdient dat gewoon  ;D

-D©©©L-

Citaat van: KIM op 12-11-2009 08:26:09
Ik weet niet of ik zover zou gaan als Marco; die auto moet haast de nieuwprijs hebben gekost volgens mij...

Als je alles zelf doet, is het nog wel te overzien.

Ik zou zeggen: Go for it ! (en vergeet nooit je camera mee te nemen) .

bastiaan arissen

Heren bedankt voor het advies. Zal er nog even een nachtje over slapen. Even alle voordelen en nadelen op een rijtje zetten en heel veel informatie gaan inwinnen. Over hoe het beste deze klus aan te pakken.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten Bastiaan.