Het grote kilometerheffing topic

Gestart door Misha, 13-11-2009 19:33:38

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Net even die pagina opgezocht om te kijken of het werkt, ben erg benieuwd naar wat er donderdag gaat gebeuren..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sbv

Ik heb een vergelijkbare uitnodiging gekregen zaterdag tussen 16 en 17 uur, helaas ben ik dan niet achter de pc te vinden dus heb deze voorbij laten gaan

Freakybaby

Zo.. Dat was een uurtje discussiëren.. Erg grappig, waren het heel erg met elkaar eens... Behalve de mods dan.

Toen het bericht kwam dat de mods vaak argument milieu lazen in het gesprek heb ik het 1e screenshot gemaakt, omdat milieu nog nooit aangehaald was..

Daarna vlak voor het afsluiten nog een screenshot gemaakt van de samenvatting.. Sloeg nergens op. Ik ben heel benieuwd naar de uitkomsten...

(ik krijg ze niet lekker leesbaar, mijn excuses.)

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

mmm goed dat je het zegt, ik zal het zaterdag ook in de gaten houden. Áls het al over milieu gaat, dan komt het ws niet bij mij vandaan  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Freakybaby

Citaat van: The Saint op 25-02-2010 22:33:11
mmm goed dat je het zegt, ik zal het zaterdag ook in de gaten houden. Áls het al over milieu gaat, dan komt het ws niet bij mij vandaan  ;)

Ben benieuwd of jij dezelfde rare inpassingen van de mods krijgt... Was in mijn ogen duidelijk een botje ondanks dat ze in het begin wel met namen voorgesteld worden.

Screenshots van de samenvatting is ook wel apart.. Zou het volledige rapport graag willen zien, en dan met bron gegevens. Daar ga ik graag een zaterdagje aan zitten.

UserID6342

Heb ook een uitnodiging gekregen voor vanmiddag tussen 17.00-18.00.  Ik heb deze af moeten zeggen a) het een verschrikkelijk idioot tijdstip is en b) ik op dat moment nog in het ziekenhuis zit.  Dus kan er helaas niet aan mee werken, ik was overigens wel heel benieuwd hoe die discussie zou gaan.

The Saint

Citaat van: Freakybaby op 25-02-2010 22:35:11
Citaat van: The Saint op 25-02-2010 22:33:11

Ben benieuwd of jij dezelfde rare inpassingen van de mods krijgt... Was in mijn ogen duidelijk een botje ondanks dat ze in het begin wel met namen voorgesteld worden.

Screenshots van de samenvatting is ook wel apart.. Zou het volledige rapport graag willen zien, en dan met bron gegevens. Daar ga ik graag een zaterdagje aan zitten.

Nou het zit erop, zojuist een uurtje meegedaan met de de online discussie van de ANWB. Ik had weer een ander onderwerp: de overgangsregeling. Nu zit ik daar helemaal (nog) niet in.

Uiteraard heb ik mijn mening gegeven daar waar ik kon, maar ik had toch véél liever over de kilometerheffing an sich gebabbeld. Als je nu iets zegt over de overgangsregeling, is een conclusie al snel verkeerd (bijv: je vindt de overgangsregeling niet lang genoeg > dus bent je wel vóór de kilometerheffing).

Kortom, langom, het was niet waar ik op gehoopt had.

The Saint

@Freaky: ik kreeg niet zulke rare topicswings als jij. Mod's leken idd echt omdat ze zich voorstelden met namen. Wat dat betreft heb ik geen rare dingen voorbij zien komen.

Aan het einde kwam er nog een soort open-vraag waarin ik de million dollar question heb beantwoord: kilometerheffing, een eerlijk systeem want de gebruiker betaalt, maar dan wél via een opslag op de brandstof, en níet via dat belachelijk dure, onbetrouwbare en oneerlijke kastje.

Freakybaby

Dat is dus duidelijk anders dan wat ik voorgeschoteld kreeg. Jullie hebben dus de hele discussie over 1 punt kunnen praten ipv elke 10-15 minuten een switch en af en toe een opmerking in een bepaalde richting.

Wat je zelf al aangeeft,

Citaat van: The Saint op 27-02-2010 15:30:12
(bijv: je vindt de overgangsregeling niet lang genoeg > dus bent je wel vóór de kilometerheffing).

ik ben ook heel benieuwd hoe ze met de antwoorden omgaan.

The Saint

Citaat van: Freakybaby op 27-02-2010 16:21:23ik ben ook heel benieuwd hoe ze met de antwoorden omgaan.

Ik ben bang dat ze daar alle gewenste kanten mee op kunnen  :(

hathü

Ik mocht ook meedoen gisteravond, ik was echter niet thuis. En niks gemist als ik het links en rechts zo hoor, en hier lees.

Freakybaby

Citaat van: The Saint op 27-02-2010 16:28:54
Citaat van: Freakybaby op 27-02-2010 16:21:23ik ben ook heel benieuwd hoe ze met de antwoorden omgaan.

Ik ben bang dat ze daar alle gewenste kanten mee op kunnen  :(

Uhuh..

Sbv

-D©©©L-

Sbv

Op naar de volgende die wat gaat verzinnen