Hallo uit Spanje

Gestart door Tony montana, 13-11-2009 21:10:34

Vorige topic - Volgende topic

Tony montana

Hallo iedereen, introduceer ik mezelf, allereerst excuus mijn slechte holandes maar ik ben met behulp van een online vertaler, ik ben uit Spanje en ik heb een Volvo 850 T5, kopen toen ik mijn rijbewijs, in mijn familie zijn altijd van Volvo Mijn grootvader had een Volvo 164,2 240 en een 740, die later in de handen van mijn oom, daarna, toen mijn oom overleed MI9 grootvader kocht een 850 GLT en mijn moeder kocht een 440 glt dat na 850 glt dat geleidelijk aan door een familie en mijn oom verandering jouwe voor een V70 2.5 20V 170cv, behouden de V70 nu mijn 850 T5 rood en kastanjebruin, heb ik een beetje voorbereid, ik heb de bumper van de R-versie, goud serie remmen van Brembo 280mm front stabilizer bar en OMP KONI schorsing, plus een telefooncentrale reprogramacion Upsulute geworpen in de officiële distributeur in Spanje, die in Barcelona, met de voortplanting en turbo boost stijgt de druk, de auto nu tene 300 pk en een koppel van 426Nm, Ik ben ook lid van het forum www.volvistas.es van Spanje vastgemaakt ik enkele foto's.

Groeten

axelvr

Hola!

We worden nog internationaal hier ;D

Veel forum plezier ! En mooie auto

)()()sT

Hola!!!

Bienvenido aquí !!!
Welkom hier, leuke introductie in het Nederlands, en een mooie auto!

henry classic v70

Citaat van: axelvr op 13-11-2009 21:37:03
Hola!
We worden nog internationaal hier ;D
Veel forum plezier ! En mooie auto

Dat zijn we al, tijdje terug ook al eentje uit Lithouwen.....

Maar welkom Spaanse volvo vriend
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rifwachter

Hallo Tony,

Welkom op het forum.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Domaso

Welkom op het forum Tony!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Laserblue

Met dank aan Google-translate  ;D

Bienvenido a nuestro foro Tony.
Un programa de traducción es siempre muy divertido
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Marc O.

Citaat van: Tony montana op 13-11-2009 21:10:34
....een telefooncentrale reprogramacion Upsulute geworpen in de officiële distributeur in Spanje, die in Barcelona, met de voortplanting en turbo boost stijgt de druk,

:eusa_think: ;D

Welkom Tony!
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Of is Tony toch misschien stiekum Sinterklaas, die dit jaar niet met de stoomboot komt maar met de Roffel.......hij heeft wel de goeie kleur voor een Sint-auto

Zie ginds komt de Roffel uit Spanje weer aan.........
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Tony montana

dank u allen voor het welkom, maar de jejej Ik gebruikte Google vertaler in 5 minuten in een maand jejeje ... Ik zie zeer mooie auto's hier in Spanje de Volvo is niet zo gewaardeerd als zij zouden moeten, het lijkt erop dat de meeste mensen die we zelden jeje, forum van Spanje waar ik ben er verschillende T5-r "yellow cream race" ... is een van mijn favoriete modellen ... name de staat
buscar

Tony montana

zeker meer dingen op mijn volvo, heeft alle apparatuur, leer, zoals
undreds elektrisch, open dak en heeft nu 165.00 km feitelijke geverifieerd Volvo

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Tony montana

MEHN Very nice, ik gebruik om mijn kleur velgen volvo 455 verf met referentie "Titanium Gray Metallic" volgens het boek van kleuren, door de foto lijkt precies gebruiken dezelfde

sappie

bienvenido aqui! españa es de puta madre! me encanta!
por seis meses vivi en Santiago de compostella, fue fantastico!
adonde vives en epaña?