CV Achterklep werkt niet meer.

Gestart door 850 amateur, 14-11-2009 21:03:24

Vorige topic - Volgende topic

850 amateur

Ik heb al veel items gevonden op dit mooie forum over problemen met de CV. Ik heb alleen een probleem dat ik nog niet heb kunnen terugvinden en vandaar vraag ik jullie om hulp. Ik kan met de afstandsbediening alle 4 de deuren op slot krijgen en ook het ledje gaat keurig branden alleen het slot van mijn achterklep (estate) gaat niet mee. Als ik handmatig het slot in de achterklep bedien dan werken ook de anders sloten keurig mee. Ik heb vandaag het slot er uit gehaald maar ik kan zo niet echt iets ontdekken. Als ik de stekker van het slot haal dan gaan alle andere deuren dicht behalve nog steeds de achterklep. Ik heb dan ook het gevoel dat er wel en signaal word gegeven in het systeem. Is er misschien een probleem in de kabelboom (breukje) of heeft iemand een ander idee. Is het motortje kappot? Ik heb een VOLVO guard alarm 2 systeem. Bedankt voor jullie hup!

heutink

:-[
ik heb hetzelfde.Vorig jaar ook, en toen heeft de dealer het verhopen, ander slot ingezet.Binnenkort ga ik weer naar de dealer, zal wel hetzelfde worden.
Het schijnt iets te maken hebben met eindschakelaars op het slot.
:eusa_doh:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

johan283

Zelfde verschijnsel gehad.
Als je de stekker eruit haalt en de rest van de deuren gaan op slot dan geen kabelbreuk
Waarschijnlijk is de motor van de achterklep slot kapot.
Nieuw bij Volvo rond de 150 euro, in het 2e hands circuit rond de 50-75 euro

suc6