mooie T5 gezien, iemand kooptips

Gestart door Stirn, 14-11-2009 21:26:22

Vorige topic - Volgende topic

Stirn

klopt, maar volgens mij rond hij de inhoud af of zo, anders heeft hij bizar veel import staan, kan ik me niet voorstellen.
Ook de cream yellow T5R staat op de site met 2.0

elianmars

Citaat van: Stirn op 15-11-2009 17:02:15
Ook de cream yellow T5R staat op de site met 2.0

Dus import  ;D

Ik heb net even de foto's bekeken. De T-5 ziet er inderdaad erg mooi uit, maar ik blijf het een hoop geld vinden.

Stirn

Klopt, in principe vind ik de T5-R mooier, maar je ziet dat die met meer km's nog 6000 euro duurder is....
daarom denk ik dat een goed T5 misschien wel de verstandige keus is.

koenne

Als dit een 2.0 is, dus import, is het erg veel geld voor zo'n auto. Dan is het misschien verstandiger om voor een fors lager bedrag een mooie 850/v70 T5 te kopen. Met het geld dat je overhoudt kun je die auto ook zeer netjes maken dan.

En het bedrijf waar de auto staat weet ook zijn prijs moet ik zeggen.

Maar verder ziet deze auto er wel erg fraai uit!

Henk855

Het is inderdaad een knappe auto maar als je ziet dat je tegenwoordig al een redelijke T-5 koopt voor nog geen 3500 euro en je gooit er nog eens 2000 tegen aan dan ben je volgens mij goedkoper uit en heb je een 2.3 ipv een 2.0

Sjors

Die ook nog wel een 2.0 T-5 te koop heeft voor zeg maar 6000 euro LOL
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Stirn

vergeet de 2.0, dit is denk ik echt een 2.3 motor, gewoon een fout op de site want ik zie geen enkele T5 of T5R met inhoud 2,3liter staan.

elianmars

Citaat van: Stirn op 15-11-2009 17:34:35
vergeet de 2.0, dit is denk ik echt een 2.3 motor, gewoon een fout op de site want ik zie geen enkele T5 of T5R met inhoud 2,3liter staan.

Ofwel allemaal import?  :eusa_whistle:

Stirn

kan, maar verwacht ik niet.
Ik ga binnenkort kijken denk ik

Marc O.

Houd er rekening mee dat die auto straks waarschijnlijk helemaal niks meer waard is als de km-heffing wordt ingevoerd.

Voor het overige lijkt het er op dat je voor jezelf al een keuze gemaakt hebt, maar hier nog een soort van goedkeuring zoekt. Neem de adviezen ter harte en ga vooral ook eens naar andere (goedkopere) T-5's kijken om in ieder geval zelf te beoordelen of je daadwerkelijk 2x zoveel als de gemiddelde vraagprijs van een T-5 wilt uitgeven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

walter leever

Citaat van: Stirn op 15-11-2009 16:45:54
Okay, bedankt voor alle adviezen en bruggetjes naar andere onderwerpen.
Duidelijk is dat de een het verschrikkelijk veel geld vindt voor een oude auto en een ander mss niet.

Ik ga er even van uit dat het geen import is maar gewoon een NL T5 die goed onderhouden is en weinig km heeft gelopen. Dit zijn uiteraard nog dingen om goed te checken en dan is het uiteraard hopen dat ik voorlopig weinig duur onderhoud heb.

Heeft het volgens jullie zin om nog een keuring te laten doen bij aankoop?

Volgens mij heeft 't altijd zin om bij een onpartijdige instantie een keuring te laten doen,zeker voor dat bedrag,en dan weet je meteen van iemand anders hoe de algemene staat is van deze wagen ;)
Dat was je vraag toch?
Gr,walter

Stirn

Kilometerheffing kan idd tegen gaan vallen, maar als ik echt een auto zocht die goedkoop was en goed voor het milieu zat ik niet op dit forum.
Keuze is nog niet gemaakt, maar uiteraard hoor ik graag van anderen met een dergelijk model wat de ervaringen zijn.
Ik zal zeker eens gaan kijken bij een T5 die dubbele op de klok heeft en de helft kost.

elianmars

Als ik 9000 euro beschikbaar zou hebben, zou deze toch hoger op mijn lijstje staan voor hetzelfde geld: http://link.marktplaats.nl/295135881

walter leever

Citaat van: elianmars op 15-11-2009 17:59:54
Als ik 9000 euro beschikbaar zou hebben, zou deze toch hoger op mijn lijstje staan voor hetzelfde geld: http://link.marktplaats.nl/295135881

Klopt,maar ook bij deze even laten keuren.
Uiteindelijk komt 't hier op neer:als jij 't een mooie auto vind en bijv ANWB heeft gezegd dat ie echt zo goed is als de verkoper zegt dat ie is,en je hebt het geld ervoor(over)dan,wat let je?

elianmars

Citaat van: walter leever op 15-11-2009 18:01:40
als jij 't een mooie auto vind en bijv ANWB heeft gezegd dat ie echt zo goed is als de verkoper zegt dat ie is,en je hebt het geld ervoor(over)dan,wat let je?

Daar ben ik het wel mee eens.

Maar dan niet gaan piepen als je 'm wilt verkopen en er niemand in geinteresseerd is voor de prijs die jij er dan voor wil hebben  ;D

walter leever

Citaat van: elianmars op 15-11-2009 18:09:32
Citaat van: walter leever op 15-11-2009 18:01:40
als jij 't een mooie auto vind en bijv ANWB heeft gezegd dat ie echt zo goed is als de verkoper zegt dat ie is,en je hebt het geld ervoor(over)dan,wat let je?

Daar ben ik het wel mee eens.

Maar dan niet gaan piepen als je 'm wilt verkopen en er niemand in geinteresseerd is voor de prijs die jij er dan voor wil hebben  ;D

Verkopen?Hij moet 'm nog kopen en jij begint al over verkopen ;D
En trouwens voor de mijne krijg ik waarschijnlijk de aanschafprijs ook niet terug,maar dat is ook niet zo erg,heb er wel van genoten ondertussen :evil: