T Rode Monsterrrr, Alive and kicking.

Gestart door Powerpete, 15-11-2009 19:08:18

Vorige topic - Volgende topic

maruska

lekker Peet ! zo krijgt iedereen een stukje R weer in de wereld :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Powerpete

de putdeksels (of soepborden....  :P  ) zijn door de meeste medeleden goedgekeurd.....  :eusa_dance:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

rifwachter

Het staat best goed, en afgemaakt met een rode text in de velg.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Powerpete

moet nog wel ff de wielbouten een verfje hammerite geven, maar t misstaat niet.... en volgens de heer Mulder zijn t vanaf nu soepborden ipv putdeksels  ;D

elianmars

Het viel me gisteren inderdaad op dat de bouten wat roestig zijn. Ik vind het niet misstaan. In ieder geval veel beter dan zwart staal.

Powerpete

zo net terug van de kerstboommeeting, de veerpootjes in ontvangst genomen van autosloperij de grote en de kleine....  :eusa_whistle: :eusa_whistle: , Bedankt mannen..

UserID6342

;D ;D.  Succes Peet, maar dat gaat vast goedkomen.

Powerpete

verandering van plan....  :eusa_doh:

FRANQ gaat helaas zijn 854 slopen en daar zitten nou net een setje mooie SRT-T koni's onder...

en eibach veertjes erbij... wordt nog wat..
en als t niet past heb ik altijd de poten van de V70 nog, past t wel, komen die weer voor dezelfde prijs in de verkoop.. zal ze alleen ff schoonmaken.

Powerpete

vanmiddag alle sneeuw eraf geveegd, en na 2 weken stilstaan, sleutel omdraaien en lopen.... prima afgekeurd accu'tje gekregen dus....

nou alleen zondag hopelijk niet meer sneeuwbuien als we de auto van Frank gaan ontmantelen en hopelijk de poten meteen over kunnen
zetten, anders moet ik toch iemand met een droge garage een keer lief aankijken... wel zo snel mogelijk over 2 weken verloopt de APK

triton

Citaat van: Powerpete op 18-01-2013 21:35:43
http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/701938_466414993418678_304244310_o.jpg

vanmiddag alle sneeuw eraf geveegd, en na 2 weken stilstaan, sleutel omdraaien en lopen.... prima afgekeurd accu'tje gekregen dus....

nou alleen zondag hopelijk niet meer sneeuwbuien als we de auto van Frank gaan ontmantelen en hopelijk de poten meteen over kunnen
zetten, anders moet ik toch iemand met een droge garage een keer lief aankijken... wel zo snel mogelijk over 2 weken verloopt de APK

Keur je de auto toch twee weken eerder Pete , heb je weer een zorg minder en kan je misschien een en ander combineren.
Professioneel raddraaier

Powerpete

Moeten wel eerst de veerpoten er onder... eentje is afkeur.... :eusa_wall:

kan m wel een halve cm heen en weer halen... weet alleen niet of het t veerpootlager is of het demperpatroon... we zien morgen wel..

Sbv

Powerpete

jij hebt een lekkere warme garage.....  :P :P....

als ik ze dr morgen niet onder krijg kom ik wel buurten....  ;D ;D ;D

Powerpete

Net voor de sneeuwbuien uit in een uurtje tijd eronder geschroefd..

Rijdt erg fijn moet ik zeggen, ietsje minder hard als een standaard R demper maar sturen erg goed, kan niet wachten tot het
weer zomerbandenweer is en de Michelins er weer onder kunnen, dan kan ik eens kijken wat ze echt presteren.

Frank nog super bedankt voor t aanbod om ze er even onder te zetten, t is eigenlijk een klusje wat erg meevalt, maar ik zag er wel tegenop om het zo op straat te doen...

UserID6342

Laat 'm nog wel even uitlijnen Peet als je de poten gewisseld hebt.  Anders kun je volgende week nieuwe banden aanschaffen.