ALF meld zich... (UPDATE: foto's toegevoegd)

Gestart door ALF, 15-11-2009 21:33:54

Vorige topic - Volgende topic

ALF

Mijn naam Peter en kom uit Veenendaal.

Ik heb een nieuwe auto aangeschaft en de oude ingeruild. Van 460 naar V70 2.5 Automaat uit 1998 in de kleur groen metallic. Ik dacht hier ook maar even aan te melden..

Opties die erop zitten : Climate control, elektrische ramen voor en achter, cruise control, elektrisch verstelbare spiegels, half leer, lichtmetalen volvo velgen (geen idee wat de naam is) en niet te vergeten een hele mooie spoiler.

Ik heb hem voor een hele mooie prijs kunnen kopen, er zijn hier en daar wat puntjes om te verbeteren / op te knappen, maar dat word gewoon lekker hobbyen.

Rijd als een zonnetje en zo lekker verslavend die roffel!

Betere foto's komen nog maar eventjes gauw gemaakt:

rifwachter

Hallo Peter,

Welkom op het forum.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

bastiaan arissen

hey Peter,
Welkom op het forum, Mooie roffel. Veel veilige kilometers toegewenst.
Groeten Bastiaan.

ALF

Dank voor het hartelijke onthaal, ik ben trouwens onder de gelijke nickname te vinden op het volvo-forum.nl

Er zal hier en daar nog zeker wat opgeknapt gaan worden, dus vragen zullen hier wel voorbij komen als ik er niet uit kom :D ;)

KMvrtr

Welkom!

Eerste waar ik aan moest denken toen ik je nick zag:

wijki

hallo peter

welkom op het forum en heel veel km  in je roffel

henry classic v70

Welkom Peter, kan het zijn dat ik wat deukjes zie in de motorkap of is dat de lichtinval?
Deze zijn er goed uit te halen door een restyler (uitdeuken zonder spuiten) en de kosten zijn niet zo hoog hiervan.
Mooie wagen, goeie kleur ook.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ALF

@henry classic v70

Er is inderdaad een deukje/kras op ongeveer het midden van de kap (helaas bij gestift met andere kleur), voor de rest geen deukjes, dus dat zal inderdaad lichtinval zijn.

@KMvrtr:

Ik zal even kort uitleggen waarom ik deze nickname gebruik. Ik ben geboren in 1987 waarin ook idd de serie ALF begon, tevens als je mijn doopnamen afkort in letters dan komt er A.L.F. te staan, dus zo is het gekomen.

FGG

Welkom op 't Forum, Peter.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Citaat van: ALF op 16-11-2009 00:12:46
Er is inderdaad een deukje/kras op ongeveer het midden van de kap (helaas bij gestift met andere kleur), voor de rest geen deukjes, dus dat zal inderdaad lichtinval zijn.

Ik had ook bijgewerkte beschadigingen op de motorkap, deze heeft een restyler super netjes hersteld, hij heeft bij mij overigens alle parkeerschade's eruit gehaald waar ik ook zeer tevreden over ben
http://www.dg-restyle-service.nl/
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ALF

Citaat van: henry classic v70 op 16-11-2009 16:43:24
Citaat van: ALF op 16-11-2009 00:12:46

Ik had ook bijgewerkte beschadigingen op de motorkap, deze heeft een restyler super netjes hersteld, hij heeft bij mij overigens alle parkeerschade's eruit gehaald waar ik ook zeer tevreden over ben
http://www.dg-restyle-service.nl/

Voorlopig laat ik het even zo, er is geen haast bij. Eerst wat andere zaakjes op orde stellen. De bekleding van de achterklep zit iig weer vast met behulp van nieuwe pluggen bij de dealer gehaald :D

Turbobiker

Yo Peter! Heb je nog een kat?

Welkom hier met je mooie wagen, die kleur zie je niet zo vaak op een V70.
De Tussenpaus

ALF

Nee alle katten al opgegeten! hahaha vroeger ook gekeken zeker ? :P

Oh ok, dat wist ik niet. Ik dacht dat de kleur wel vaker voorkwam.

ALF

Jullie hielden nog wat foto's tegoed nadat ik mijn nieuwe auto had voorgesteld. Alleen het weer is er niet echt voor om nou eens lekker te gaan wassen/poetsen en het is zo vroeg donker.

Het zijn niet de mooiste foto's, maar om jullie niet te onthouden heb ik er snel toch een paar gemaakt.

ALF

Weet iemand toevallig welke kleur ik heb van de lak?