DTM-style

Gestart door Rudi, 16-11-2002 14:16:44

Vorige topic - Volgende topic

Rudi

Ziet er vet uit,jammer dattie dan niet meer origineel is.Kost geloof ik 5000 Nlg.Heb ,t wel ,s overwogen,maar het is idd. wel een beetje veel geld ;D

Dr.Go-Fast...

george

Kermisbak!
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Frans Harkema

Handig zo'n sneeuwschuif, koelt via een aanvoerpijp de Turbo en de wegen zijn weer schoon!   ;D ;D ;D

Rene

inderdaad WAT een SNEEUWSCHUIF!!! >:( >:(

Is echt heel lelijk :'(

Walter

Zo dan!! Geen halve maatregelen... En ik denk al  :-/ zodra men zegt dat ik een R-bumper moet monteren...

Waar zijn de chromen kuipranden ??? anders mag je niet tussen de foute B#w's en M##%^$#-B#@Z'jes staan!

Nee, geef mij maar origineel, sorry...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Mellow_yellow

Ik vind hem best mooi......... sorry  :-[

SIPS Master

Idd ik kan hem ook niet lelijk vinden. Smaken verschillen... ???
Up the Irons!

Rudi

Begon me al ongerust te maken ;D Let wel,ik ben ook van mening dat een auto origineel moet blijven,maar dit is toch mooi gemaakt.Daar komt nog bij dat we het wel mooi vinden wat de tuners bij bmw en mercedes doen,dus waarom zou het niet bij volvo kunnen,mits het een beetje normaal blijft natuurlijk ;)
Dr.Go-Fast...

Johann

Die "vleugel" naast de bumper is een beetje overdone, verder is 't wel grappig ja.
Ik ben gewoon niet zo weg van die "zware" achterbumpers die de meesten er op gooien.
Gevolg als je die weg laat is dat de skirts dan ook nergens meer heen gaan...

Ik heb bij mijn S60 ook alleen de voorspoiler er op gezet en de rest in de kleur laten spuiten om 't beter aan te laten sluiten.

volvoTon

Wel een erg grote taartschep voorop,voor de rest vindt ik hem prachtig.
Ik hou wel van een beetje overdone. ;D ;D

volvo Ton

Marcel_T-5

Ik vindt hem heel erg lelijk.   [smiley=cwm8.gif]

Marcel T-5

Reitse

Ieder z'n smaak, ik zou het niet met m'n auto doen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel mooi vinden. Het valt in ieder geval wél enorm op!

Raf

nog een beetje lager en je hebt van een sierlijke wagen een vierkant blokje gemaakt!  [smiley=cwm16.gif]
voor mij mag het origineel zijn. :)
Groetjes
Raf
De gustibus non disputandum est!

Viper

CiteerIk vind hem best mooi......... sorry  :-[
Iets voor Europeantuning??? Ik weet wel een klant! ;)
Ik kan niet goed rijden, maar wel hard!

Joris_Scholte

It's a matter of taste, maar ik vind 'm een beetje té. Idd een kermisbak.