Misschien ga ik jullie verlaten

Gestart door Rogers XC 70 2000, 19-11-2009 09:56:02

Vorige topic - Volgende topic

Rogers XC 70 2000

Het lijkt er op dat ik een auto van het werk ga krijgen.
Binnen het budget dat beschikbaar is, denk ik dat het een Skoda Octavia Combi wordt. Een erg doorsnee auto wellicht, maar ik ben blij dat ik in privé af ben van het risico van (dure) reparaties, terwijl 75% van mijn kilometers voor het werk zijn.

Aangezien de V70 voor ons te duur is als tweede auto, wil ik hem verkopen.... en daarmee zal ik dit aangename en goede forum waarschijnlijk ook gaan verlaten.

Zo ver is het echter nog niet.

)()()sT

spycatcher

Hey Roger,

jammer dat je volvo verlaat.

ik stuur je effe een PM i.v.m. skoda (ik ben nl. Fleet Sales Co voor Skoda te Brussel)

greets

arno

FGG

De keus voor de Skoda is een goede. Ik heb zelf 6 jaar gereden in een Skoda en ook hier hoor ik niets dan goeds van onze verkopers.

Wel jammer dat de V70 moet gaan... :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

henry classic v70

Je kunt toch nog gewoon meedoen in sommige discussie's
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Rogers XC 70 2000

Zoals het er nu uitziet zal de Volvo a.s. zaterdag het Limburgse strijdtoneel verlaten. Hij zal vanaf dan de regio Mechelen - Brussel onveilig maken.
De koper was precies op zoek naar een Volvo - estate - LPI - trekhaak; er stonden er 3 te koop in België. Hij was onder de indruk van de staat van de auto (hij komt nu uit een 740 van 20 jaar) en leek als een kind zo blij.
Ik ben blij dat het iemand is met een Volvo-mind. Ik heb hem op het bestaan van dit forum gewezen en hem aangeraden zich hier ook te melden.
Mocht hij het vergeten, dan wordt hij er dagelijks aan herinnerd door de forumsticker.

Ik zal me nog regelmatig hier laten zien... maar technisch zal er weinig meer door mij gevraagd / geïnformeerd kunnen worden en zal het dus met name off-topic zijn.

sas

He da's jammer joh.
Heb je auto mogen zien (weet je wel, velgen overhevelen in de regen bij de Mac?) en was inderdaad een heel mooie auto ook qua kleur, en je bent een aardige vent.

gr,
sas

Hans Duiven

Jammer man!

Succes met alles en wat dies meer zij

Hans

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rogerV701998

Hallo Roger

Jammer maar begrijpelijk, je hebt het nu ook lekker druk.

Succes met alles.

Gr. roger

UserID6342

Roger, idd begrijpelijk maar ook jammer. Succes met alles in de toekomst.

)()()sT

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 25-11-2009 16:01:17
Ik zal me nog regelmatig hier laten zien... maar technisch zal er weinig meer door mij gevraagd / geïnformeerd kunnen worden en zal het dus met name off-topic zijn.

Fix je msn eens  :evil: :eusa_dance:

BenC70ES

Citaat van: Rogers XC 70 2000 op 25-11-2009 16:01:17Hij zal vanaf dan de regio Mechelen - Brussel onveilig maken.

Da's ook mijn dagelijkse woon-werk traject  :D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Lampje

We zullen elke dag iets in dit draadje posten om je bij de les te houden :eusa_angel:

Vaarwel!