ff katten

Gestart door Ronald21, 20-11-2009 19:08:16

Vorige topic - Volgende topic

Ronald21

Nu nog een pijpje erin van ca rond 63 of iets groter en dichtlassen

evt staalwol erin om de ruimte op te vullen zodat een tik ertegen geen hol geluid geeft 

jrs2k3

Is dat spul wat erin zit niet erg giftig ?  :eusa_think:

Ben wel benieuwd naar het geluid, als het gewoon redelijk normaal blijft ga ik het denk ik ook doen!

M a r c

is wel fijnstof als je daarin gaat hakken...  ik hoop dat je een goed mondkapje ophad?

En dat allemaal om te besparen op een goede 3" dp? Kost je een hele dag arbeid en ook nog je gezondheid als je niet oplet....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

dani

ik vind het een goed idee....
je ken nooit bij een ander in de portmonee kijken!!!!

bastiaan arissen

Moest je hem perse los slijpen? heb er 1 een keer gewoon uit geslagen. Als ware in kleine stukjes werkte ook goed:D

Ronald21

lekker buiten doen met een vleugje wind Er komt uit diesels in de file meer fijnstof.
Maar je hebt gelijk net als met spuiten een kapje opdoen.
Risico's beperken.

Pijp erdoorheen gaat ook maar dan dient de pijpdiameter kleiner te zijn dan de inwendige  diameter van de uitlaatpijp Kom je op ca 54 mm pijp.
Ik wil rond  3''" zitten (RVS tafelpoot van de gamma/praxis bv)

mvg,

Ronald

850 Ra$ing

Ik sluit me toch bij Marc aan. Als het nu een NA is dan moet je wel zoiets doen, maar voor de turbo motoren hebben ze hele mooie DP's.

Vulk

Citaat van: Ronald21 op 23-11-2009 18:33:43
lekker buiten doen met een vleugje wind Er komt uit diesels in de file meer fijnstof.
Maar je hebt gelijk net als met spuiten een kapje opdoen.
Risico's beperken.

Pijp erdoorheen gaat ook maar dan dient de pijpdiameter kleiner te zijn dan de inwendige  diameter van de uitlaatpijp Kom je op ca 54 mm pijp.
Ik wil rond  3''" zitten (RVS tafelpoot van de gamma/praxis bv)

mvg,

Ronald

Fijn stof zijn geen keramische vezels!

verburgh

en hoe ga je dat doen met je apk denk dat hij er nu niet meer door heen kom,kost je dan een nieuwe kat,

Domaso

Citaat van: verburgh op 08-12-2009 21:16:33
en hoe ga je dat doen met je apk denk dat hij er nu niet meer door heen kom,kost je dan een nieuwe kat,

Ik heb nog 'n goede kat liggen.   ;)

Dus als je 'n reserve nodig hebt voor de APK...
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

verburgh

wel leuk dat je dan elk jaar onder je auto moet om je kat eronder t zetten,en dan is mijn vraag doe je het voor het geluid of om meer pk t krijgen.

elianmars

Nooit geweten hoe een keramische kat er uit zag. Wel interessant om te zien.

Ik neem aan dat je 'm aan de bovenkant hebt open geslepen?

)()()sT

Citaat van: Domaso op 08-12-2009 21:35:47
Citaat van: verburgh op 08-12-2009 21:16:33

Ik heb nog 'n goede kat liggen.   ;)

Dus als je 'n reserve nodig hebt voor de APK...

Jij had geen T-5 ;)

Moosepower

A
Citaat van: verburgh op 08-12-2009 21:50:31
wel leuk dat je dan elk jaar onder je auto moet om je kat eronder t zetten,en dan is mijn vraag doe je het voor het geluid of om meer pk t krijgen.
Als de motor goed loopt blijf je binnen de gestelde APK-waarden, je kunt dus prima zonder kat rond rijden is mijn ervaring. Onder mijn vorige 850 lag een compleet 3'' JT-pijpje er was dus ook visueel geen kat aanwezig. Dat is volgens mijn APK-boer geen probleem als je maar binnen de norm valt. Maar dit kan per APK-boer verschillen sommige doen er wel moeilijk over en dan kun je met als Ronald21 een dummy er onderzetten en is iedereen happy :)

Jeroentjuh

Citaat van: Moosepower op 09-12-2009 15:08:06
A
Citaat van: verburgh op 08-12-2009 21:50:31
Als de motor goed loopt blijf je binnen de gestelde APK-waarden, je kunt dus prima zonder kat rond rijden is mijn ervaring. Onder mijn vorige 850 lag een compleet 3'' JT-pijpje er was dus ook visueel geen kat aanwezig. Dat is volgens mijn APK-boer geen probleem als je maar binnen de norm valt. Maar dit kan per APK-boer verschillen sommige doen er wel moeilijk over en dan kun je met als Ronald21 een dummy er onderzetten en is iedereen happy :)

Mijn motor loopt perfect, maar met mijn 3inch katloze pijp kom ik toch echt niet aan de APK-waarden. En voor de APK moet er gewoon een goed werkende kat onder zitten, dus geen kat is gewoon afkeur....