ff katten

Gestart door Ronald21, 20-11-2009 19:08:16

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Dat die technisch goed voor elkaar is geloof ik graag ;)

arjenT5R

Citaat van: verburgh op 09-12-2009 20:55:01
heb je geluk zullen we maar zegen he,

Geluk is met de domme toch?...
als een motor perfect loopt
dus alle sensoren ontsteking etc goed in orde is
dan haal je je co en viergas meting zonder problemen
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Citaat van: verburgh op 09-12-2009 20:28:49
een kat zit er niet voor niks,en je heb een lambdasonde en dan mag je niet boven een bepaalt co2 komen,
en wat jeroentuh zeg er moet een werkende kat onder

Die lambdasonde doet zijn werk ook zonder kat. Ik heb zelf een tijd met 3 inch dp zonder kat gereden, zonder problemen.

Alleen moest ik voor de apk wel de originele dp met kat er onder schroeven. De keurmeester wilde mijn wagen niet keuren, zonder dat de kat er onder zat.
En dan ging het hem er alleen om dat-ie optisch aanwezig was. Of-ie werkte interesseerde 'm niet, zolang uitlaatgaswaarde maar in orde was.

nickk.

Citaat van: elianmars op 10-12-2009 00:00:26
een kat zit er niet voor niks,en je heb een lambdasonde en dan mag je niet boven een bepaalt co2 komen,
en wat jeroentuh zeg er moet een werkende kat onder

Die lambdasonde doet zijn werk ook zonder kat. Ik heb zelf een tijd met 3 inch dp zonder kat gereden, zonder problemen.

Alleen moest ik voor de apk wel de originele dp met kat er onder schroeven. De keurmeester wilde mijn wagen niet keuren, zonder dat de kat er onder zat.
En dan ging het hem er alleen om dat-ie optisch aanwezig was. Of-ie werkte interesseerde 'm niet, zolang uitlaatgaswaarde maar in orde was.

Verburgh, de motoraansturende lambda zit voor de kat, dus is totaal niet van invloed op de werking ervan.

-D©©©L-

en wat jeroentuh zeg er moet een werkende kat onder dus niet 1 waar een pijp van rond 63 in zit.
denk dat je beter uit was met een dp met race kat.kost wel wat maar dan zit je altijd goed.en ik denk dat je dan ook meer pk en mooier geluid krijg.

CO2 zit ook in bier. Dat kan nooit fout zijn.  ;D

tackle

LOL DCCCL
Co2 is gewoon koolstofdioxide, dat adem je de hele dag uit, bomen scheiden het uit, dus die gaan we dan ook maar omhakken!