Ceesje TDI stelt zich voor........

Gestart door Ceesje TDI, 21-11-2009 20:36:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ceesje TDI

Hallo mede volvofielen,

Ik ben sinds mei dit jaar een trotse bezitter van een 850TDI station of Estate ,whats in the name. KM stand bij aankoop: 409.000 (echte kilometers alsdus de verkoper) inmiddels staat de teller op 423.000, en dit waren tot nu toe plezierige kilometers!
Ik heb inmiddels al veel aan dit forum gehad voor de onderhoudszaken ,tips en reparaties.
Zelf rijden wij nog een V40 en een klassieke Morris.

hathü


Kali-Integrali

Hey Ceesje,

welkom hier! Als je dit weekend nog een momentje hebt mag je natuurlijk nog even een paar foto's posten ;)

Gr-Martijn

henry classic v70

Welkom Cees met je 855 "roeter"en als je toch foto's maakt ben ik erg benieuwd naar de Morris
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ro~djo


Ceesje TDI

#5
Hahaha, dank jewel allemaal voor deze hartverwarmende berichten. Het roeten valt mee, althans ik maakte mij er in het begin wat zorgen over, als wat rap vertrok, uiteraard met warme motor, dan roet deze wat. Maar ach het blijkt erbij te horen, de TDi verbruikt geen spat olie, kortom houden zo.
Voor wat betreft de morrisfoto's, zie: www.morrisman.nl
Ik zal nog wat foto's van de 850 up;oaden, maar hij (raar hoor de volvo is hij in spreektaal en de Morris is zij) is gewoon een standaard.
Ik zoek alleen hoe ik een advertentie kan plaatsen voor onderdelen gevraagd?

henry classic v70

Dan moet je eerst 10 zinvolle berichten hebben geplaatst geloof ik
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ceesje TDI

#7




Hierbij wat foto's van de"dikke"diesel en de hond, die wil altijd mee.

Bouke

#8
Welkom Cees

Leuke bak hoor heb je er nog plannen mee of hou je hem zo ;D

Ceesje TDI

Hoi Bouke,

Nee ik ben niet zo van de spoilers en skirts, als je dat bedoelt. Ik wil nog wel een roofrack en een hondenrek, en verders wilde ik deze zo laten. Rijd hard genoeg, dus tunen hoeft ook niet per sé.

verron

Wat dacht je ervan te beginnen met een forum sticker?
Welkom op het forum!
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ALF

Welkom en mooi vind ik het eindstuk van de uitlaat van een TDI of 2.5D toch...

elianmars

Citaat van: Ceesje TDI op 22-11-2009 21:51:08


Nee ik ben niet zo van de spoilers en skirts, en verders wilde ik deze zo laten. Rijd hard genoeg, dus tunen hoeft ook niet per sé.



Die woorden zei ik ook, toen ik mijn Roetmobiel net gekocht had  ;D ;D


Welkom hier, Cees!

Ceesje TDI

Hahaha, leuk hoor. De uitlaat is volgens mij standaard 2.5 TDI. Ik ben niet zo van de plastiekskes aan een auto. Vaak zie je die gepimpte auto rijden en dan zijn de accecoires duurder en van betere kwaliteit dan de drager/ auto zelf. nee ik wil deze "dikke"diesel gewoon goed bijhouden en nog hopelijk heel lang kunnen rijden.
binnenkort een niewe distributie riem erop, daar steek ik dan mijn geld in.

Ceesje TDI