geen selectie van de blaasmonden ?

Gestart door rpakuypers, 22-11-2009 08:19:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

rpakuypers

Gisteren in een lange rit gemerkt dat ik met de daarvoor bestemde draaiknop geen luchtstroom krijg op de plek waar ik het wil hebben. Met andere woorden : ik kan aan de knop draaien wat ik wil, er gebeurd niets. Het gaat om een V70 met airco en aan de plekjes rondom het plastic deel zie ik dat men er al eens mee bezig is geweest, maar het is blijkbaar niet opgelost.

Wordt de stand van de keuze electronisch aangestuurd of gaat het nog met een hendeltje/kabeltje ?

Groet en bedankt,

Roger

KIM

Bij een auto met ECC worden in iedergeval de kachelkleppen (deze bepalen of de lucht boven, onder of midden uitstrroomt) aangestuurd met elektromotoren.

Volgens mij is een fameuze motor degene die onder en boven regelt. Als je het dashboardkastje er uit haalt kun je hem zien  zitten. Het asje of tandwieltje hiervan wil nog wel eens defect gaan.

Bij handmatige airco weet ik het niet zeker...

rpakuypers

Bedankt voor de info, ik zal eens gaan kijken of het bij een handmatige airco hetzelfde is ...... :eusa_think:

Groet,
Roger

jgvdv

er werd laatst zon paneeltje aangeboden voor weinig.
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

UserID6342

Ik heb nog 4 stelmotors liggen voor ECC :)

rpakuypers

Citaat van: Dirk342 op 23-11-2009 10:46:23
Ik heb nog 4 stelmotors liggen voor ECC :)

Da's mooi, maar ik heb (gelukkig) geen ECC maar de "koude-lucht-aan-uit" variant. Ik dacht gisteravond weer even te merken dat hij het deed, maar echt overtuigd ben ik nog niet. Ik zal eerst eens bij dat tandwieltje kijken.

Groet,
Roger