Een nieuwe enthousiaste roffelrijder

Gestart door 850 20v, 25-11-2009 11:23:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850 20v

Hallo allemaal,

Allereerst mijn excuses voor het nog niet hebben van foto's. ( hier wordt zo snel mogelijk wat aan gedaan).
Na jaren van bmw, volkswagen en renault nu toch, een zoals hier op het forum zo mooi word gezegd, ROFFEL aangeschaft.
Het is een roffel van eind 1994( 850 GLT 2.5 20V), en idd wat een monsterauto.
Nu heb ik sinds een aantal dagen wat dingen gelezen hier op het forum en sta ik versteld van de kennis van deze en gene over deze auto's en ik hoop dan ook op den duur mee te kunnen praten over bepaalde technische dingen betreffende deze auto's.

Ik ben blij te zien dat er eigenlijk op elke vraag wel een passend antwoord volgt.
Ik hoop dan ook dat jullie mij kunnen helpen in geval van technische gebreken al zal het met deze auto gezien de reviews her en der wel meevallen.
Maar er zal ooit wel een keer wat komen en dan hoop ik op jullie hulp te kunnen rekenen.

Nu rijd ik de auto sinds een week of drie en kan alleen maar zeggen; wat een bak, een tank en toch heel goed handelbaar en ondanks z'n 230d km. rijdt ie als nieuw.
Ik was toch altijd wel behoorlijk van de bmw's, maar dat is nu al aan het veranderen.
Een auto van 15 jaar oud en opties als; cruise-control, airco, stoelverwarming etc. en het werkt allemaal nog perfect.

Dus een tevreden nieuw forum-lid, en ik zal mijn best doen mijn kennis zo snel mogelijk bij te spijkeren zodat ik een ander ook tot hulp kan zijn op korte termijn.

Ik heb zelf nog wel een paar dingetjes wat betreft de auto, maar die vragen zal ik wel op de juiste plek op dit forum stellen.

Met vriendelijke groet,

850 20V :eusa_dance: :eusa_dance:

petrolhead

leuk entree.
veel plezier met je roffel.

hathü

Welkom, mooi dat je tevreden bent over je tank.

ro~djo

Welkom op het forum,

Wat je km stand betreft ... is je Roffel nog bezig met zijn inrij fase  ;)

En dat het een heerlijke tank is om in te rijden ...
dat kunnen we hier allemaal beamen.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst
We kijken uit naar de pics

verron

Welkom on board.
Eens een Volvo, altijd een Volvo..... Was er al om foto's gevraagd?
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

razorx

Leuk je enthousiasme.

Ik was na de eerste keer rijden ook volledig verkocht en verknocht.
Mijn eerste, een misser overigens. Via een veiling gekocht. Wat een ruimte voor de passagiers achterin!
Kort gezegd, de misser, samen met een Mondeo ingeruild. Gaaf exemplaar gekocht en even later kocht mijn vrouw een zeer goed verzorgd exemplaar via dit forum.

Als je het allemaal op en top wilt hebben kost het een lieve cent.
Ik denk dat het dat wel waard is, maar dat is een persoonlijke keuze.

Die Volvo's, de grotere dan, ze lijken de bestuurder op één of andere manier hartelijk welkom te geven.
Zeker bij een 850, sportief, comfortabel.

Veel plezier met je roffel en dit erg actieve forum!
Oh ja, we kunnen allemaal niet lezen en zij dus dol op plaatjes! ;)

Gr.
Y.

850 20v