S70 Turbo

Gestart door rico, 25-11-2009 16:24:49

Vorige topic - Volgende topic

bas_v70

Veel poetsplezier !

)()()sT

Jans Duiven

Nee, maar er zit wel een scheurtje in het onderblok waardoor hij druk opbouwt in het koelvloeistofsysteem Rico.

Dat was dat de uiteindelijke reden voor je zoektocht naar de koelvloeistoflekkage.

Bij verhoogde druk heb je meer kans op lekkage via slangen waarvan de klem niet helemaal goed vast zit.

Enfin, ik kan op zoek naar een ander blok, of ga op zoek naar een andere Volvo.

Hans

rico

Citaat van: Hans Duiven op 28-12-2010 17:19:41
Nee, maar er zit wel een scheurtje in het onderblok waardoor hij druk opbouwt in het koelvloeistofsysteem Rico.

Dat was dat de uiteindelijke reden voor je zoektocht naar de koelvloeistoflekkage.

Bij verhoogde druk heb je meer kans op lekkage via slangen waarvan de klem niet helemaal goed vast zit.

Hans

Zoals ik je al via Pm heb verteld is dit iets wat ik dus niet wist,en ook niet de reden was van verkoop.
Als ik dit had geweten had ik dat uiteraard vermeld bij verkoop ik ben niet het type die bedonderd wil worden, laat staan andere mensen bedonderen.
Ik vind dit allemaal erg vervelend voor je Hans,maar ik kan hier erg weinig aan veranderen.

Ik heb de auto verkocht met de gedachte dat je in ieder geval motorisch een goede auto had,als ik had gewten dat er een scheur in het blok zat zou ik ook niet zoveel investeren zoals: Nieuwe bougies,rotor,bougiekabels veerpootbrug kachelradiateur.

Rico

Wout309t

Citaat van: Hans Duiven op 28-12-2010 17:19:41

Hans

Balen!!   :eusa_wall:
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sem

Hmm...  Daar word je niet blij van! Kan helaas wel iedereen overkomen.. Wel een beetje lastige situatie zo. Weet nog wel een mooie S70 2.5T op LPG!  ;D

UserID6342

Niet om flauw te doen en of het spul aan te wakkeren, maar dus toch !!  Wederom juiste vermoedens gehad. Het gaat mij er ook niet om of je het wel of niet wist, maar ik was degene die zei dat dat blok niet jofel was ten tijde van verkoop aan Hans.

rico

Citaat van: Dirk342 op 28-12-2010 18:24:11
Niet om flauw te doen en of het spul aan te wakkeren, maar dus toch !!  Wederom juiste vermoedens gehad. Het gaat mij er ook niet om of je het wel of niet wist, maar ik was degene die zei dat dat blok niet jofel was ten tijde van verkoop.

Volgens mij was jij degene die mij vertelde dat het geen groot issue kon zijn omdat het blok veels te mooi liep,zoals je mij via Pm meldde destijds.
Maar voorlopig zit Hans ermee en heb ik een vervelend gevoel overgehouden aan de situatie!

petrolhead

Geen leuke situatie voor beide partijen.
Wellicht kun je richting Hans tegemoet komen. Dan ben tegelijkertijd van je vervelend gevoel af.

Ludo

Heel vervelend, maar komaan, dit zijn nu eenmaal de risico's die je loopt, met een blok dat 3 ton achter de kiezen heeft.

rico

Citaat van: petrolhead op 28-12-2010 18:34:58
Geen leuke situatie voor beide partijen.
Wellicht kun je richting Hans tegemoet komen. Dan ben tegelijkertijd van je vervelend gevoel af.

Niet dat het iemand aangaat maar als ik dat zou kunnen,ik heb destijds een ongeval gehad wat mijn schuld was en aangezien ik niet all-risk verzekerd was heb ik mijzelf in de schulden moeten steken om een andere auto aan te schaffen.

Jans Duiven

Wacht ff mensen. Het is mijn risico, garantie hoef je niet te verwachten van een particulier.

't Is alleen een beetje balen  :eusa_sick:

Jack v

Wat is de motorcode van zo'n 2.5T? Ik weet misschien nog een blokje voor Hans.
Dit was een 2.5T toch?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mehn

Citaat van: Jack v op 28-12-2010 20:51:28
Wat is de motorcode van zo'n 2.5T?

B5254T

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Jans Duiven