Klapperen voortrein

Gestart door rico, 26-11-2009 21:29:05

Vorige topic - Volgende topic

rico

Citaat van: Ludo op 30-11-2009 12:14:47
Citaat van: rico op 29-11-2009 10:30:57
Net ff gekeken,reactiestangen zitten

Gekeken, of daadwerkelijk gecontroleerd met een sleutel?.
Een reactiestang kan ook vast zitten door de spanning van de stabilisatorstang, dat voel je niet meteen met een hand.

Deze ook al geprobeerd?.

Inderdaad alleen met de hand gevoeld zal er morgen ook een sleutel opzetten!

Citaat van: Ludo op 26-11-2009 22:20:49
Probeer dan eerst eens, op een slechte weg de rem lichtjes in te drukken als je het klapperen hoort.

Volgens mij zoek je in de verkeerde richting.
Een gebroken rubber gaat niet snel klapperen, net zo min als een lager waar speling op zit.

Zal de remblokken ook eens echt nakijken!

Moet nu naar mijn werk morgen vroeg nakijken.
Thnx

rico

Nogmaals alles nagekeken zoals reactiestangen(zaten echt vast) draagarmen remmen etc...

Ik kan nog steeds het klapperen niet verklaren  ??? en heb te weinig know how om er achter te komen,ik zou nogmaals willen vragen of iemand  zich geroepen voelt om te kijken,als er iemand is met ruimte om het huis wil ik ook wel die kant op komen.

Misha

Heel simpel: zitten je dorpelbeschermers nog vast ? Gaf bij mij ook een klappergeluid wat uit de voortrein leek te komen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

verburgh

ik denk dat het je veerschotels en lagers zijn zitten vrij hoor vin ik.

thuur

Citaat van: rico op 07-12-2009 16:48:57
Nogmaals alles nagekeken zoals reactiestangen(zaten echt vast) draagarmen remmen etc...

Dat ze vast zitten wil niet zeggen dat ze rammelvrij zijn. De speling komt op het kogelgewrichtje, niet op de bevestiging.

Gr ;)

verburgh

Citaat van: thuur op 08-12-2009 23:54:45

Dat ze vast zitten wil niet zeggen dat ze rammelvrij zijn. De speling komt op het kogelgewrichtje, niet op de bevestiging.

ken je vizeekogel ook een rammel geven  ??? maar dan met je ook je wiel op en neer gaan.

Gr ;)
???

arjenT5R

Citaat van: verburgh op 08-12-2009 23:49:47
ik denk dat het je veerschotels en lagers zijn zitten vrij hoor vin ik.

jij kan goed nederlands....

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37974.0.html
hint  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

-D©©©L-

Gr ;)

Zeg dat niet te snel, ik heb vanavond van het rechter reactie armpje de onderste moer vastgezet. En ik weet zeker dat ik die zelfborgende moer goed vast gezet had.

verburgh

rico

Gr ;)

Ik denk dat als er nieuwe rectiestangen op zitten dat er geen speling op het kogelgewricht kan zitten,of zitten de kogels aan de stabilisatorstang vast.

Ben nog wel beetje leek op dit gebied.

Ludo

Citaat van: rico op 09-12-2009 14:50:07
of zitten de kogels aan de stabilisatorstang vast.

Ja.

Het (zachtjes) remmen op slecht wegdek heb je geprobeerd?.
Geen verschil?.
Handrem ook al een keer opgetrokken, als het geluid zich voordoet?.

rico

Ja het remmen maakt geen verschil,handrem heb ik nog niet geprobeerd maar wat is de relatie tussen de handrem en het klapperen?

Ludo

Citaat van: rico op 09-12-2009 16:29:21
wat is de relatie tussen de handrem en het klapperen?

Als de kabels (te) los hangen, willen ze ook wel eens gaan klapperen.

v704life

Ben erg benieuwd naar de uitkomst hiervan. Ik hoor zelf ook een "klapperend" geluid van voren komen. Lijkt erop dat ik dezelfde symptomen heb.

rico

Ik moet zeggen dat ik er nog niet achter ben,mede omdat het zo slecht weer is geweest heb ik nog geen mogelijkheid gehad om de auto op de krik te zetten,zal de uitkomst hier uiteraard posten want het stoort mij nog steeds enorm!