kumho ecsta spt ku31

Gestart door matrixxv70R, 26-11-2009 21:29:21

Vorige topic - Volgende topic

KMvrtr

matrixxv70R

zo ze liggen er op!!! al redelijk wat mee gereden! ook in de flinke regen maar wat ik er nu over kan zeggen van wat ik ermee gereden heb bevallen ze mij wel goed hoor!!! nu nog een keer met goed droog weer rijden en kijken hoe ze dan gaan!!!
maar de grip op nat wegdek valt mij helemaal niet tegen!!! prijs kwaliteids verhouding scoren ze bij mij een 10!!!

Turbobiker

Mwwaah, wel aardig die Kumho's...

Rijd nu met Toyo Proxes CF1, moet nog ontdekken waar ze het minder doen dan de Kumho's. OK, in de bochten bij nat weer, maar rechtuit gewoon beter in de regen en op droog in de bochten net die fractie strakker, idd richting die Michelins!
De Tussenpaus

Miyel

Matrixxv70R..  Ik zie dat je 215 er op hebt gelegd? Ik heb deze banden ook aan de voorkant laten monteren ipv 205 michellin's.

Gevolg was dat bij elke drempel de banden in mijn wielkasten sleten. Hierom heb ik de voor en achterkant laten wisselen, daar hebben ze meer ruimte. Tevens viel mij tegen dat het er een beetje uitzag als ballonbanden..
Maar ik heb dan ook een 850.. daar kan ook verschil in zitten..

Verder ben ik ook wel tevreden over de banden.. maar volgende keer bestel ik wel weer 205..
Ze waren bij mij trouwens 80,- per band. In duitsland wel te verstaan..
Wat heb jij er ongeveer voor betaald?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

matrixxv70R

hey miyel
ik her er zelf92 euro voor betaald! bij delticom(autobandenmarkt.nl)

maar ik heb elf dat probleem niet met aanlopen!! zou goed kunnen zou goed kunnen zijn dat dat verschil er toch zit in de voorschermen! en vind trouwens niet dat het net ballon banden zijn!!! haha maar dat komt mischien ook wel dat die van mij wat lager ligt!!!

maar ik ben er zeer tervreden over!!

innocenti

Heeft iemand ervaring met deze banden als ze gebruikt zijn (rond 5mm profiel). Blijven ze dan ook op nat nog naar tevredenheid presteren?

animalT5R

Citaat van: Miyel op 09-12-2009 17:41:41
Matrixxv70R..  Ik zie dat je 215 er op hebt gelegd? Ik heb deze banden ook aan de voorkant laten monteren ipv 205 michellin's.

Gevolg was dat bij elke drempel de banden in mijn wielkasten sleten. Hierom heb ik de voor en achterkant laten wisselen, daar hebben ze meer ruimte. Tevens viel mij tegen dat het er een beetje uitzag als ballonbanden..
Maar ik heb dan ook een 850.. daar kan ook verschil in zitten..

Verder ben ik ook wel tevreden over de banden.. maar volgende keer bestel ik wel weer 205..
Ze waren bij mij trouwens 80,- per band. In duitsland wel te verstaan..
Wat heb jij er ongeveer voor betaald?

Klopt,op een 850 past 215 niet  op de vooras,je gaf je eigen al antwoord  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

UserID6342

Oh nee ?  Ik heb anders al genoeg 850's gezien met 215/45-17 en bij mijn auto ligt er 215/40-17 op.  Allemaal zonder problemen hoor en niets aanlopen.  Ook niet bij volle stuuruitslag.

Emiel

Citaat van: innocenti op 21-12-2009 15:30:11
Heeft iemand ervaring met deze banden als ze gebruikt zijn (rond 5mm profiel). Blijven ze dan ook op nat nog naar tevredenheid presteren?

Blijven totdat de koordlagen er door beginnen te komen zeer constant. ;D

Jans Duiven

Citaat van: Emiel op 21-12-2009 22:11:45
Citaat van: innocenti op 21-12-2009 15:30:11

Blijven totdat de koordlagen er door beginnen te komen zeer constant. ;D

Dan moet dat wel constant slecht zijn  :evil:

Vulk

Ik vind ze wel vrij snel minderen. Heb er nu 20k mee gereden en vanvoor is het beste er toch af.
In het voorjaar plaats ik terug net dezelfde geloof ik. :)

Thys

Regelmatig voor en achter omwisselen, dan valt de slijtage minder op :D

Heb ze er nu alweer zeker 20.000 km om liggen, en de resterende hoeveelheid profiel stemt me nog niet ongelukkig.

Vulk

Ja, maar dan moet je ze per 4 wisselen. Ik hoef er binnenkort maar 2 te vervangen.

DeNNiS_

Kumho zeer goeie grip wel verbruik omhoog
en op een gegeven moment cuppen

toen op aanraden van alfa rijders op nankang's iets minder grip maar geen last van cuppen

nu op de S60 liggen michelin... tjah ze kosten wat maar blijf daar wel bij denk ik

Thys

Citaat van: Vulk op 23-12-2009 21:28:19
Ja, maar dan moet je ze per 4 wisselen. Ik hoef er binnenkort maar 2 te vervangen.

Het is iets meer werk, maar uiteindelijk verslijt je er natuurlijk geen mm meer door :) 't lijkt me alleen handiger (minder gedoe) om banden met 4 tegelijk te wisselen.