Groepsbuy XC - blokgrill

Gestart door knoopie, 27-11-2009 16:24:30

Vorige topic - Volgende topic

knoopie

Hierbij de inkoop condities voor een gezamenlijke inkoop op het 850 forum voor een blokjesgrill artnr. 9190777 (XC70/C70 2003-)
volvo hooftman in waddinxveen legt deze conditie bij ons neer......

Normale prijs is € 243,95
Met 15% clubkorting kost deze € 207,36

Bij afname van 5 stuks of meer = -20% = € 195,16
Bij afname van 10 stuks of meer = -23% = € 187,84

Bovengenoemde prijzen zijn inclusief BTW en geldig bij afhalen in 1 partij.
Levertijd is wel afhankelijk van het aantal te bestellen grilles, als alles op voorraad is bij Volvo dan ongeveer 3 dagen

ik hoop op een flink aantal als er genoeg animo is wordt het betalen geregeld daar kom ik later op terug.
wil eerst weten of er genoeg deelname is.

Ik hoor graag van jullie.....
groeten richard  ;)

het gaat om deze gril....... :

:eusa_hand:  ps: als er één is die het lijstje wil bij houden heel graag.......

bij deze trap ik maar af:

naam:                           aantal:             totaal:

1.   knoopie                               1 x                    1.

hathü

knoopie

CiteerDie heb ik al.

krijg een beetje de indruk dat iedereen er al één heeft blijft zo stil wat denk jij...... ???

::)

Turbo-Geek

Logisch, je praat over een kleine 200 euro voor een Grille en dan moet je er 5 slijten .... Nee, een dergelijke prijs betaald alleen de hardcore Origineel freak en dan nog .....
In mijn ogen als Groupsbuy met dit soort aantallen (5 - 10 stuks) en die prijzen totaal kansloos.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

knoopie

Citeeren dan moet je er 5 slijten

het is wel waar wat je zegt maar hoe meer liefhebbers hoe interesanter het wordt.....
niet geschoten is altijd mis en je kunt het met elkaar aantrekkelijk maken.....

t'is en blijft een hoop geld...... ;)

Hans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 01-12-2009 23:01:54
Logisch, je praat over een kleine 200 euro voor een Grille en dan moet je er 5 slijten .... Nee, een dergelijke prijs betaald alleen de hardcore Origineel freak en dan nog .....
In mijn ogen als Groupsbuy met dit soort aantallen (5 - 10 stuks) en die prijzen totaal kansloos.

Exact. Koop er dan een bij  Wagner & Günther Die heb je voor bijna 8 tientjes thuis bezorgd en dan kan je nog een slash bestellen bij de Volvo dealer voor de orginaliteitsprijs  ;D
Dan ben je een stuk goedkoper uit en bijna niemand die het ziet.

Hans

thuur

Citaat van: Hans Duiven op 01-12-2009 23:41:42

Exact. Koop er dan een bij  Wagner & Günther Die heb je voor bijna 8 tientjes thuis bezorgd en dan kan je nog een slash bestellen bij de Volvo dealer voor de orginaliteitsprijs  ;D

Hans

Goh, dat ik hier nog eens lees dat W&G in 1 alinea met het woord goedkoop genoemd worden.. Nooit gedacht..

Gr :eusa_think:

Hans Duiven

Citaat van: thuur op 01-12-2009 23:56:45

Hans

Goh, dat ik hier nog eens lees dat W&G in 1 alinea met het woord goedkoop genoemd worden.. Nooit gedacht..

Want jij vindt ze duur?

thuur

Citaat van: Hans Duiven op 02-12-2009 00:00:03
Citaat van: thuur op 01-12-2009 23:56:45

Hans

Want jij vindt ze duur?

Ik ben echt niet uit om ze als duur te betitelen, maar ik heb tot nu toe iedere keer als ik voor een goede prijs ging rondkijken W&G als een van de eerste van mijn lijstje kunnen schrappen.

Gr ;)

Hans Duiven

Dat zou zo maar kunnen.

Ik heb een paar van die blokjesgrill's bij hun besteld (850/X70) en die kon ik nergens anders vinden voor dat bedrag.

Hans

FGG

Ik zou heel graag zo'n blokjesgrille willen maar 190 euro voor een stuk plastic? :eusa_snooty:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Kali-Integrali

Citaat van: Hans Duiven op 02-12-2009 00:04:51
Dat zou zo maar kunnen.

Ik heb een paar van die blokjesgrill's bij hun besteld (850/X70) en die kon ik nergens anders vinden voor dat bedrag.

Hans

Nou, ik vind die kale blokjesgrille van W&G eigenlijk best een goede optie.
Tot dusver had ik niet zo'n alternatief gevonden voor de V70.

Thanks Hans. Met een beetje knutsel-skills krijg ik daar wel mooi de slash met logo op.

Gr-Martijn

SIDECAR

Ik zou ook het liefst een originele blokjesgrille willen, maar vind 190,- ook een bult euro's!
Is de pasvorm van bijvoorbeeld een grille van W&G goed? Deutsche grundlichkeit?  ;D
Ook heb ik eens iets gelezen over klemringetjes die vervangen moeten worden bij het monteren... levert W&G die er bij?

elianmars

Ik heb er meer dan 200 euro voor betaald. Vond het ook een hoop geld, maar ik dacht, ach, als het origineel Volvo is, zal het wel goed zijn.

Bij mijn wagen laat de zwarte laag een beetje los, wat over het chroom is gespoten. Valt me tegen voor zulk duur spul........  :eusa_think:

Hans Duiven

Citaat van: SIDECAR op 02-12-2009 09:03:06
Ik zou ook het liefst een originele blokjesgrille willen, maar vind 190,- ook een bult euro's!
Is de pasvorm van bijvoorbeeld een grille van W&G goed? Deutsche grundlichkeit?  ;D
Ook heb ik eens iets gelezen over klemringetjes die vervangen moeten worden bij het monteren... levert W&G die er bij?

De pasvorm is zeer goed, maar er zaten volgens mij geen klipjes bij..dacht ik.  ::)
Bij de 850 modellen zit het ontgrendelingshaakje ietwat scheef.

Die clipjes zijn wel te bestellen bij de Volvo dealer en zullen zeker niet klauwen met geld kosten.
Vraag me niet om een partnumber.  ;D

Hans