Project > Rebuilding the T-5R

Gestart door 850 T5 Freak, 28-11-2009 20:31:04

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

Nee doe ik morgen, had geen dubbelzijdige tape meer liggen. :eusa_wall:
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

elianmars

Martijn_B

Ok, en waarmee heb je dat gereinigd? :-)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

850 T5 Freak

Emmer met warm water met ontvetter erin en een sponsje (geen schuursponsje  ;))

Martijn_B

Okido, ik moet dat klusje ook maar eens klaren dan.

Je wagen ziet er écht netjes uit zo op de foto's, complimenten! Hoe zit het met je lak, is het CY wat verweerd of nog in prima staat/.
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

850 T5 Freak

Moet zeggen dat sinds de prof. poetsbeurt (bijna 2 jaar geleden alweer) de lak goed bekomen is! Alleen de skirts en spiegelkappen zijn wel "witter" dan de rest van de auto. Maar dat komt allemaal nog wel een keer  ;)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850 T5 Freak

:eusa_eh: jammer van deze reactie  :eusa_hand:

mehn

???

Ik geef alleen aan dat Jan geholpen had kunnen worden toen jij de deuren hebt laten spuiten. Geen verwijt hoor  :eusa_shifty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850 T5 Freak

ik heb niks laten spuiten  ??? heb alleen portiervanger en dorpel zelf beetje bijgespoten  :P daarom snapte ik jou reactie niet  ;)

850 T5 Freak

jaaa! eindelijk weer tijd voor een miniscuul updatje  :eusa_dance:

de 850 staat sinds maart stil helaas, dit ivm defecte downpipe. (gescheurd flexibel gedeelte) En in maart moest deze gekeurd worden, dus dit ging hem niet worden  ::). Aangezien ik toch van plan was om andere turbo uitlaatsysteem etc etc aan te gaan schaffen leek het me verstandiger om hem te schorsen en te sparen voor dit pretpakket  ;D Dit laatste hoop ik binnen enkele maanden te realiseren. Aangezien de 850 nu langere tijd stil heeft gestaan kon ik het niet laten om af en toe iets te doen aan mijn tweety  ::)

Nieuw uit doos originele 850 T-5R armsteuncover en een originele 850R handremcover  :eusa_dance:

weer 2 zaakjes die netjes zijn  8)

Verder nog klein projectje afgemaakt van de koplamphoogteregeling:
2 verstelmotors op de kop getikt en gemonteerd.

alleen nog even afstellen en dat is ook weer klaar  :)

Ohja bijna vergeten  :o de CY heeft eindelijk fatsoenlijke schoenen  :eusa_dance: nieuwe 18" OEM pegs mat antraciet met Hankook tyres  8)
binnenkort foto's (eerst de CY poetsen want hij ziet eruit na +- 5 maanden stil staan  :-[ :-[ :-[)

big ben

Nette aanvulling op je museumstuk  Dave  8)
........... lag dit ook nog "ergens" op de plank, en al wat verder mbt je stoel?

850 T5 Freak

Haha neehoor  :P gewoon op voorraad, lag wel een dikke laag stof op  ::)

BaRRaCuDa

Ziet er mooi uit Dave!

Hij mag idd wel een keer gewassen worden  ;D

Ben benieuwd hoe het zal zijn met het zware geschut erop over een tijdje  ;D

maruska

heb je een artikelnummer van die armsteun ? mag per pb :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R