Philips X-Treme koplampen

Gestart door Marijn Degens, 01-12-2009 13:16:32

Vorige topic - Volgende topic

Marijn Degens

Iemand een idee of dit wat is? Lijkt mij wel wat namelijk. Men beweert een +80% extra zicht tov normale lampjes. Gaat wel 80% minder lang mee...

http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ProductDetail.htm?productId=301098

Misha

Ja, die werken prima, veel licht en erg sterk. Merkte  kwa helderheid en kracht geen verschil met 4300K xenon.
Ze dragen wel minder ver en zijn met 6 maanden stuk.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Marijn Degens

Citaat van: Misha op 01-12-2009 13:52:36
Ja, die werken prima, veel licht en erg sterk. Merkte  kwa helderheid en kracht geen verschil met 4300K xenon.
Ze dragen wel minder ver en zijn met 6 maanden stuk.

oke dank je voor de reactie. 6 maanden ligt ook aan de aantal branduren lijkt mij, maar goed relatief stuk minder lang dan standaard lampjes. Kosten 3 tientjes vind ik ook niet overdreven voor wat extra goed zicht.

paul s.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

pwaes

Na wat goede verhalen gelezen te hebben over Osram, hebben we onze roffel voorzien van Osram Nightguide H1 lampen.

Niet helemaal eerlijk, want de hele koplampunit is ook vervangen, maar er komt een bak licht uitzetten  :D :D

Wat voor mij ook belangrijk is, is dat de lamp lang meegaat. Het schijnt dat de Osram vele malen langer meegaat dan Philips. Osram is moeilijk te krijgen, ik heb ze zelf via Conrad besteld.

Marijn Degens

Kom er nu tot mijn grote schrik achter, dat ik helemaal geen H4 lampies heb, maar H1 ???

Hoe kan dat nou, overal waar ik lees en kijk spreekt men over H4 lampen voor de 850... Goed, geen enorme ramp, maar wel erg vreemd, toch?

pwaes

Citaat van: Marijn Degens op 03-12-2009 11:40:02
Kom er nu tot mijn grote schrik achter, dat ik helemaal geen H4 lampies heb, maar H1 ???

Hoe kan dat nou, overal waar ik lees en kijk spreekt men over H4 lampen voor de 850... Goed, geen enorme ramp, maar wel erg vreemd, toch?

Volgens mij heeft Alter 1 H4, en Alter 2 H1.

Het beperkt je enigszins in je keuzes qua koplamp-lampjes weet ik uit ervaring.  ;)

jan piet

In de V70 had ik NightGuide's en dat was een wereld van verschil met de standaard lampjes. Wel ben je ieder jaar aan de beurt met nieuwe, dure, lampen...
In mijn huidige Alter 1 heb ik een puist meer licht dan op mijn V70  ???
Sta erg in dubio, what to do. Blijf het maar even bij standaard houden, maar ga wellicht toch weer overstag naar NightGuide's.
Gr,JP
(die dan niet te lang moet wachten...)

thuur

Citaat van: jan piet op 03-12-2009 12:04:30
In mijn huidige Alter 1 heb ik een puist meer licht dan op mijn V70  ???

Maak de glazen aan de binnenkant schoon en zet er een goed peertje in.

Gr ;)

Marijn Degens

Ik ga denk ik voor een xenon setje  :eusa_dance:

tackle

racelampen? moet niet gekker worden...

M a r c

Enig goed alternatief in mijn ogen is of een HID-conversie of de Ultra-Bright lampen van PIAA. Maar die laatste zijn wel duur  :o
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Rudy-M

Had een lampje kapot, dus vandaag ook die Philips X-treme erin gevrot. Heb nog niet in het donker gereden, maar ik ben benieuwd.

HID komt wel als de heldere lampen erin gaan.

reneetje

Doe er maar rally lampen 85 W in combi met een paar frisse units , dat geeft een hele verbetering.

Lampies kosten een drol , meen iets van 6 euro het stuk.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)