Koud he !

Gestart door pwassink, 01-12-2009 20:23:59

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Heropend ..

Deze kwam hier al voorbij :

18:11:1506-12-12 BRAN Voorwaarschuwing extreem weer Gladheid/Sneeuw voor informatie zie: WWW.KNMI.NL 0806241 BRW N-O Gelderland ( Weeralarm ) 0806240 Meldkamer Oost Nederland ( Monitorcode )

We gaan " t weer"  beleven .. !  ;)

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Ewout Schalkwijk

Even vals spelen, het is al een dag of drie geleden, maar de temperaturen zijn nog net zo.

Op weg naar kantoor -21 graden.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Reitse

De sneeuw smolt vanmorgen in stad, zal wel boven 0 geweest zijn :D

pwassink

T viel hier (en op t werk) eigenlijk best mee vandaag, zoonlief had sneeuw-vrij, school-busjes reden niet,
hebben een moment gehad dat onze trucks slecht bij de laadstraat konden komen, maar gelukkig hadden we
nog etttelijke pallets zout staan ..   ;D dus dat was ook zo opgelost..

Was wel duidelijk dat er heel veel mensen toch thuis bleven, zelfs voor zessen was dat al duidelijk,
kwam oa geen bouwvakkersbusje tegen op de heenweg, wel een enkele concollega bulkwagen
Moet zeggen dat t hier pas in de spits begon, ik had nog schone weg heen .

martin850

ik vond het gister ook wel mee vallen, alle taxi's hebben bij ons gewoon gereden,alle kinderen waren op tijd op school.  Alleen het rolstoelvervoer hebben we niet gedaan.  In de woonwijken was het uitkijken, maar de doorgaande wegen waren perfect. Dit is dan voor de regio achterhoek. Nou moet ik wel zeggen dat de sneeuwval op  het juiste moment kwam, na half 9..

grijzev70tdi

Ach je kon prima met 120 door een woonwijk hoor ;D ;D de voorwielen dan, achter ging rond de 30  ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Powerpete

AARDBEI MET SLAGROOM !!!   ;D

dit is trouwens mijn 1111e post  :eusa_dance:

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

elianmars

pwassink

zo, weer een actuele koude-kaart erbij, deze zou dynamisch moeten zijn als alles goedgaat ..   ;)

Bron: zie hierboven ..  :angel:

En een van de afgelopen nacht, voor de mensen die daar prijs opstellen is dit ook vastgelegd.

Vulk

Valt nog best mee eigenlijk. Normaal is het bij jullie een stuk kouder dan hier bij ons. Ik zelf zit een 50km van de kust en het gaat hier -12°C.

harm ut fryslan

we hebben het hier binnen met de houtkachel aan heerlijk 22gr
zojuist de tdi ff gestart geen enkel probleem.
maar de 760 td starte in 2 seconden mede dankzij de blokverwarming van bosscha langezwaag
werkt op 220 en verwarmt het koelwater.

René70

Best koud met die snijdende wind @ Twente.
Heeeeeeel langzaam gaan de temperaturen omhoog gelukkig.

En van deze rotzooi verlost. :eusa_wall:

hathü

Koud? Valt wel mee. Opa vertelde me vroegah dat ut pas kolt is as de boer,n iespielen driet.

widebody

Het is pas echt koud als de ijsberen antivries gaan drinken en als de pinguïns met zakjes kolen beginnen rond te rennen!

Domaso

Citaat van: widebody op 25-03-2013 06:21:42
Het is pas echt koud als de ijsberen antivries gaan drinken en als de pinguïns met zakjes kolen beginnen rond te rennen!

Het is pas echt koud als de ijsberen in lantaarnpalen klimmen om korter bij de zon te zijn!
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!