Koud he !

Gestart door pwassink, 01-12-2009 20:23:59

Vorige topic - Volgende topic

markos

In het oosten met een zonnetje erbij is het nog steeds redelijk fris... maar het ziet er wel mooi uit in ieder geval...

Ben

Citaat van: pooh op 12-02-2010 11:47:16
ik heb geen idee wat de temp is hier maar het voelt akelig koud aan!

Ik heb zo het gevoel dat jij de komende dagen zoveel antivries inneemt dat je het niet koud meer kúnt hebben  :eusa_whistle:

pwassink

Citaat van: Ben op 12-02-2010 18:39:11
Citaat van: pooh op 12-02-2010 11:47:16
ik heb geen idee wat de temp is hier maar het voelt akelig koud aan!

Ik heb zo het gevoel dat jij de komende dagen zoveel antivries inneemt dat je het niet koud meer kúnt hebben  :eusa_whistle:

Das meetbaar !  ;D

Heeft Thuurke geen kistje zoals deze Pooh:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

reneetje

Grrrr....

-9 hier nu nog zelfs......

Weer een werkdag naar de kl@ten..... :-X :eusa_wall:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

RRRRR_Ramon

Zo ook weer thuis. We moesten vanmorgen wel aantreden met het volledige personeel, maar na 4 bakken koffie, 4 shaggies en daarna de toiletpot gevuld te hebben  :eusa_sick: kon ik weer huiswaarts keren.

Vorstverlet dus weer... van mij mag het gaan dooien, ik ben het thuiszitten wel zat onderhand. Het kost m´n werkgever handen met klauwen zo... :-\

De actuele buitentemperatuur: -7 graden
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

pwassink

Nah, fijn & warm was het niet echt op een volledig open heftruckje (wel met valbescherming) vandaag.

Maar heb toch zowat de halve dag met name de ochtend buiten doorgebracht, met de juiste kleding gaat t nog wel
ben alleen t sneeuw-opruimen onderhand wel echt zat, t is ja de tigste keer dat ik weer met zout en troep rondkan.

We modderen maar weer door, in wat een collega noemde "de donkere dagen voor pasen"  ;D

K krijg wel steeds meer ontzag voor de bulkchauffeurs, die kunnen ja niet weglopen tijdens het volblazen
van de voersilo's, en staan meestal ook nog in de volle wind ergens tussen een stel stallen..  :eusa_clap:

viking_in_shorts

Raar weer hier.

Overdag is het een lekkere 5 tot 7 graden met prachtig zonnetje. Lente zit duidelijk in de lucht. Maar vanmorgen was het bij het opstaan -11,1 en gisteren -9,5.  Sneeuw begint te smelten, maar er reed gisteren nog een auto over het ijs.

Van mij mag de zomer wel komen ....

M a r c

Het is pas maart hoor....

Toen ik laatst checkte kon de mens nog steeds geen invloed op de seizoenen uitoefenen  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Daf46

Citaat van: pwassink op 01-12-2009 20:23:59
ohjee ohjee,  Nie nurmaal meer man ..

't vriest hier ..  !

Temperature, Outdoor -1.5 °C

of de goed dalende lijn van Temp in mijn achtertuintje .. (wel dynamisch dus blijft niet altijd koud ..  ;) )

Ik had mijn Aldi-Dekje alvast op de vooruit gelegd, is die tenminste droog & schoon morgen.
Hehe dynamisch inderdaad  ;)

)()()sT

Snellebaksteen

Mooi he, zo'n motortemperatuurmeter op 3 uur  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MEN-O

Zit er ook een andere stand op dan ?  ;D

pwassink

Citaat van: MEN-O op 09-07-2010 22:36:07
Zit er ook een andere stand op dan ?  ;D

Zekers, maar dan moet je gelijk ah werk ermee  ;)

pwassink

Echt koud was het niet vandaag, record is nog niet gebroken .. was 1,5 graad meer ..

viking_in_shorts

Tijd om dit topic maar weer eens virtueel tot leven te brengen?