Goedkoop keuringsadres rijbewijs

Gestart door jan piet, 03-12-2009 16:49:00

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

Als het niet OK is gooien de Mods het maar weg, maar wellicht doen meer mensen hier hun voordeel mee.

Ging gisteren voor een Eigen Verklaring om mijn groot rijbewijs, en uiteraard ook de rest, tijdig te kunnen verlengen. Omdat ik niet alleen B/C/D/E moet verlengen, maar ook diabetes patiënt ben heb ik sowieso een keuring nodig. Had al ingecalculeerd dat zoiets een kleine €70,- extra ging kosten.
Tot mijn verbazing kreeg ik op het gemeentehuis een formulier mee van een stichting die dit voor € 22,50 doet en de gelden gebruik voor onderzoek bij Reuma en Parkinson patiënten. Het zijn (ARBO) artsen die dit als vrijwilliger, ook in de avonduren en op zaterdag, uitvoeren en de opbrengst voor 100% afstaan.
Locatie Leiden en Alphen a/d Rijn.  Het blijkt dat je meestal binnen 48 uur terecht kan, ben vanmiddag geweest werd zeer adequaat geholpen.

Daarom het telefoonnummer voor geïnteresseerden:
Stichting Mediapartners Nederland
Tel: 071-5728434 / 06-22947548

Gr,JP

Domaso

Heb 2 mnd geleden € 78 betaald. € 22 is dan wel erg goedkoop. Binnenkort krijg ik ook nog eens de rekening van 'n onderzoekje (en 'n hartfilmpje) van de cardioloog.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

mevita

Hier nog een lijst van plaatsen in het land waar het voor 30 euro kan, heb het voor m,n groot rijbewijs ook daar een keuring laten doen , ze zitten soms wel maar op een vaste dag in de maand

http://www.rijbewijskeuringen.com/members.htm

gr mevita