Dubbele uitlaat: welke en geluid?

Gestart door tin_vervo, 26-02-2003 22:34:31

Vorige topic - Volgende topic

855-Champagne

Hallo

Ben zaterdag bij eps hoogezand geweest voor info over uitlaten voor een 850 ze maken uitlaten van rvs op maat en
kunnen het geluid aanpassen

groet

reneetje

Wat kost een dub. pijp van RVS in hoogezand?

855-Champagne

was +/- 950 euro inc montage

PieT111

Citeerwas +/- 950 euro inc montage

Past die ook onder een 850 dan ???
Busje komt zo!

855-Champagne

ja ook ondereen 850

Edwin

CiteerLudo,

Ik ben zeer tevreden over de Volvo sportuitlaat; moest er
alleen in het begin even aan wennen. Geeft een bruut geluid
bij hard optrekken maar op de snelweg hoor je helemaal
niets. Alleen bromt ie wat bij ongeveer 80 km/u. Het
vermogen is (met het kn luchtfilter) beduidend toegenomen,
vooral vanaf 4500 toeren trekt ie veel beter door.

Johann, bedankt voor de mooie foto!

Ditzelfde vind ik dus ook van de Simons, (volgens mij is de orginele ook van simons?), vooral de trekkracht bij 160 km/u. De motor draait dan ik dacht iets van +/- 4000 toeren en trekt dan nog harder dan bij 120 volgens mij. Voor de rest inderdaad mooi stil en en alleen een sportieve brom bij volgassen en bij 80 in 5 iets een gedempte brom, vooral als ie heet is.
Een aanrader dus, vind ik ;D

gr. Edwin.  8)

jcws

Beste roffelaars,

Gisteren 21-04-2004, onder mijn 855 een dubbele uitlaat gemonteerd, door de firma Paul Kuppens in Gemert, vind hem hem zelf er mooi, en zou graag wat foto,s plaatsen, er staat er al wel één hier in het album van het forum, ik heb foto's gemaakt van hoe hij zit en is gemaakt, hierbij alvast vermeld dat er een hitte schild zit, tussen de pijp en de tank, er zit een schotje in de pijp achter de afbuiging..ivm met het uit twee pijpen komen van de uitlaat en condens rook..naar mijn idee had er iets meer uit de rechterpijp mogen komen..word afgeraden, ivm met de kleppen nu is mijn vraag is dat zo? zelf heb ik het idee dat dat best kan..graag jullie mening..en kijk ook even naar het plaatje,in het album...en intussen hieronder  ;D hoe vinden jullie dit?...jc-ws
Performance matching the application.

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Danny

Dag Johan, het is prima gelukt zie ik!

Groeten Danny

b0nkolok

Hoi
Maand geleden ook een laten monteren, maar dan een OEM. Verlost van dat lelijke plaatje waar die eigenlijk al lang had moeten zitten. Hoe krijg je een foto op het forum?
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

jcws

Foto  heeft MK voor me gedaan...weet ook niet hoe dat moet...hoe heb jij dat opgelost met dat plaatje? en wat betekent OEM?

Walter

In Zwolle bij Full Speed oid heeft deze 855 R gestaan, is volgens mij al eens eerder hier op het forum verschenen. Ik vind een dubbele uitlaat mooi, mits netjes weggewerkt. Op een V70 awd heb je daar mooi de gelegenheid voor. Volgens mij hebben ze hier een V70 awd bumper gemonteerd, ondanks dat het een 850 is.

En deze S60?? Is van mijn vader, zit een Heico doppelsportauspuffanlage onder.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Walter

JCWS, ik vind 'm onder jouw auto overigens ook erg mooi staan!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

jcws

Thanks.... mooie auto,s...zeker die van je vader...!

M a r c

Citaat van: jcws op 22-10-2004 21:20:43
en wat betekent OEM?

OEM = originele eerste montage of original equipment manufacturer
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl